Ikke fått innkallelse enda...

Da ringte jeg :p

For det første så tok det en evighet å komme igjennom til de, og det var føden jeg snakket med. Kjenner jeg nå ble litt stresset, for hun jeg snakket med var ikke så veldig blid :-/ men jeg skal ha ultralyd rundt 13.februar, og timen var ikke satt enda. Så sa hun så kjekt at jeg kommer til å få brev en av dagene nå, har de glemt meg?!? Hehe :p

Fikk ihvertfall litt mere greie på ca dato da, så da dår jeg bare vente på brevet.

Uff, håper virkelig det er bra der :( når jeg fikk Dattern Min i Fredrikstad så hadde jeg 2 flotte jordmødre, og oppholde var fint, men klarer ikke de som er så sure..,

Så bra at du ringte og at time er på vei i posten :-D Blir spennende :).

Hvis du er bekymret for fødsel og nye sykehuset vil jeg tipse deg om en ting. Det finnes enda all verdens med tid til å få et bedre inntrykk, men greit å vite at det finnes. Blandt hjemmejordmødrene finnes det tilbud om å ha en fast jordmor, som kan være med deg på sykehuset når du skal føde. Da er hun der under hele fødselen og kan si ifra hvis det er noe du ikke er fornøyd med. Siden heter hjemmefødsel i Østfold eller noe på FB, å der står det mer :)
 
Så bra at du ringte og at time er på vei i posten :-D Blir spennende :).

Hvis du er bekymret for fødsel og nye sykehuset vil jeg tipse deg om en ting. Det finnes enda all verdens med tid til å få et bedre inntrykk, men greit å vite at det finnes. Blandt hjemmejordmødrene finnes det tilbud om å ha en fast jordmor, som kan være med deg på sykehuset når du skal føde. Da er hun der under hele fødselen og kan si ifra hvis det er noe du ikke er fornøyd med. Siden heter hjemmefødsel i Østfold eller noe på FB, å der står det mer :)
Det viste jeg ikke, tusen takk for det tipset :D
Ja, det er enda all verden med tid igjen tl å få noe positivt også.Får kansje bedre inntrykk når jeg skal på ultralyden der. Da får man se litt mere og møte de ansikt til ansikt :)
Men skal sjekke opp den siden, tenk å ha en jordmor som bare følger en <3 Forrige fødsel var det vaktskifte time føre Dattern min kom, så hadde utrolig flott jordmor først, men hun var ganske flink og rolig den andre vi hadde og da ;)
 
Legen min ante ikke hvordan hun skulle gå frem ang oul da jeg spurte om den ble på voss siden jeg skal føde der og ikke på kk her i Bergen. Så om det har blitt sendt noe, aner jeg ikke. Hadde legetime 21.des,om det ikke kommer brev innen neste uke får jeg ringe de.

Da ville jeg ringt :) jeg fikk brev fra KK i dag og henvisning ble sendt i romjulen.. Jeg har planer om å føde på Stord, men oul blir på KK...
 
Da ringte jeg :p

For det første så tok det en evighet å komme igjennom til de, og det var føden jeg snakket med. Kjenner jeg nå ble litt stresset, for hun jeg snakket med var ikke så veldig blid :-/ men jeg skal ha ultralyd rundt 13.februar, og timen var ikke satt enda. Så sa hun så kjekt at jeg kommer til å få brev en av dagene nå, har de glemt meg?!? Hehe :p

Fikk ihvertfall litt mere greie på ca dato da, så da dår jeg bare vente på brevet.

Uff, håper virkelig det er bra der :( når jeg fikk Dattern Min i Fredrikstad så hadde jeg 2 flotte jordmødre, og oppholde var fint, men klarer ikke de som er så sure..,

Når er din termin? Har heller ikke hørt noe fra kalnes ang OUL. Henvisning ble sendt 21.des. Men en annen som også skulle ha OUL på kalnes fikk time 4 uker etter henvisning var sendt. Så tydeligvis tar ting litt tid der.
 
Når er din termin? Har heller ikke hørt noe fra kalnes ang OUL. Henvisning ble sendt 21.des. Men en annen som også skulle ha OUL på kalnes fikk time 4 uker etter henvisning var sendt. Så tydeligvis tar ting litt tid der.
Jeg har termin 15. Juli. Og var hos jordmor 14 desember ca, så vet ikke om jeg hadde fått brev som hun sa iløpet av neste uke, eller om det var for at jeg ringte å spurte. Jeg heller litt mot nr to der men.. :)
Du kan jo ringe å høre du også om du ikke hører noe snart også?
Ting tar tid på det nye sykehuset. Ikke bare fødeavd ol, men andre avd også :(
 
Jeg har termin 15. Juli. Og var hos jordmor 14 desember ca, så vet ikke om jeg hadde fått brev som hun sa iløpet av neste uke, eller om det var for at jeg ringte å spurte. Jeg heller litt mot nr to der men.. :)
Du kan jo ringe å høre du også om du ikke hører noe snart også?
Ting tar tid på det nye sykehuset. Ikke bare fødeavd ol, men andre avd også :(

Får ringe å høre etterhvert jeg da :) jeg har termin dagen etter deg jeg da :)
 
Teite legen har ikke sendt engang!! Er 11+1
Ikke sendt enda?Det burde blitt sendt på første kontroll!! Noen leger Er forferdelig trege :-/ Lenge til du skal på kontroll igjen? Ville purret, eller fått meg en time til en jordmor ved din helsestasjon og fått henne til å sende. Var hun som sendte for meg, da legetimen min var senere i sv.
 
Ikke sendt enda?Det burde blitt sendt på første kontroll!! Noen leger Er forferdelig trege :-/ Lenge til du skal på kontroll igjen? Ville purret, eller fått meg en time til en jordmor ved din helsestasjon og fått henne til å sende. Var hun som sendte for meg, da legetimen min var senere i sv.
Skal til legen på mandag, måtte ringe og bestille! Må ta en alvorsprat hehe.
Fikk beskjed om at sykehuset skulle følge meg opp fordi jeg har to minnies i magen. Skal bruke lang tid hos legen denne gangen og spørre massssse!!
 
Skal til legen på mandag, måtte ringe og bestille! Må ta en alvorsprat hehe.
Fikk beskjed om at sykehuset skulle følge meg opp fordi jeg har to minnies i magen. Skal bruke lang tid hos legen denne gangen og spørre massssse!!
Så bra. Da må du ta deg goood tid hos legen ja ;) gratulerer så mye med 2 i magen! Så herlig :)
 
Noen leger føler jeg er utrolig sløve på dette med henvisningen.. som feks min lege. Jeg måtte ringe ahus 3 ganger grunnet min henvisning, fordi han bare surret med dette. Jeg skal egentlig ha ekstra oppfølging, grunnet risikosvangerskap, men har ikke hørt noe som helst. Nå har jeg fått time til oul 25. Februar, og fødeplass, men ikke hørt noe som helst mer. Så slitsomt og frustrerende :( men jeg har selv fått ordnet nå slik at ahus har sendt henvisning til overlegen der oppe, og han/hun vurderer nå om jeg skal få komme inn på TUL. Men fy så frustrerende å gå å vente :p hører jeg ikke noe ila neste uke må jeg ringe -igjen- .. skulle ønske sånt gikk mye lettere :s
 
Da ville jeg ringt :) jeg fikk brev fra KK i dag og henvisning ble sendt i romjulen.. Jeg har planer om å føde på Stord, men oul blir på KK...
Fikk brev idag, blir oul på voss 2.2 :) merkelig at du skal på kk da...
 
Fikk brev idag, blir oul på voss 2.2 :) merkelig at du skal på kk da...

Synes det er langt å reise til Stord for oul, så jeg er fornøyd med at den blir på KK :) Blir vekke fra jobb nesten en hel dag om jeg måtte tatt den på Stord...
 
Synes det er langt å reise til Stord for oul, så jeg er fornøyd med at den blir på KK :) Blir vekke fra jobb nesten en hel dag om jeg måtte tatt den på Stord...
Ah, har lyst på en tur opp på voss for å se hvor vi skal jeg, samt at grunnen for voss er at jeg ikke liker meg på haukeland og dermed vil ha minst mulig der å gjøre. Sambo må nok ta en feriedag for å få vært med da....
 
I dag ringte jeg KK. Legen hadde sendt henvisning, KK hadde sendt brevet for 10(!) dager siden. Så det kan faktisk forsvinne i posten, så for de som har ventet en stund og ikke fått; ring:) endelig er dato for OUL på plass, 2 uker igjen:)
 
Jeg har fortsatt ikke fått noe brev i posten!! Hun sa det skulle sendes da jeg snakket med henne. Så får se i morgen og ett par dager ut i neste uke, hvis ikke får jeg ringe å mase igjen ;-) Kjedelig om jeg brått ikke får time før senere, fordi de har da fult!
 
Back
Topp