Ikke fått innkallelse enda...

Jeg venter fortsatt på brev fra sykehuset! Jordmor sendte 14 desember, så bga jula ol, så tenker jeg at det er sikkert det! Flere som ikke har fått??? :)
 
Ville ringt å etterlyst det etterhvert hvis du ikke får det snart. Jeg hadde time til EEG på kalnes 10des, måtte ringe å bytte time, skulle få ny i posten. På mandag fikk jeg endelig brev, men det var gebyr fordi jeg ikke møtte opp til en time jeg tydeligvis hadde 28des! Fikk aldri noe brev om den timen. Er mye rot på Kalnes, umulig å nå frem på telefon også. Håper du får den i posten snart, å ikke er like uheldig som meg :/
 
Ville ringt å etterlyst det etterhvert hvis du ikke får det snart. Jeg hadde time til EEG på kalnes 10des, måtte ringe å bytte time, skulle få ny i posten. På mandag fikk jeg endelig brev, men det var gebyr fordi jeg ikke møtte opp til en time jeg tydeligvis hadde 28des! Fikk aldri noe brev om den timen. Er mye rot på Kalnes, umulig å nå frem på telefon også. Håper du får den i posten snart, å ikke er like uheldig som meg :/
Oj, såpass ja :/ Skal ikke være mulig det der.. Synes de roter noe veldig. Jeg hadde time til øyelegen i begynnelsen på desember, men bga at jeg var så syk så måtte jeg bytte time. Har enda ikke fått i posten, og dette var en time jeg skulle ha føre jeg skal operere øye! Men dette var Moss :( så får ringe ditt også.. Da ser jeg ut uken, så ringer jeg mandag etter jeg hvert hos legen. Vet jeg skal ha ekstra kontroller fremover, så greit jeg får vite noe snart :)
 
Jeg hadde søkt til Ullevål allerede i slutten av november, men hadde ikke hørt noe enda. Da jeg ringte dit i dag sa de at de ikke fant noen søknad registrert på meg, og nå var de fullbooket. Så bare ring! Man skal visst høre fra sykehuset innen ganske rimelig tid, så det er ikke masing å ringe når du har ventet så lenge.
 
Jeg hadde søkt til Ullevål allerede i slutten av november, men hadde ikke hørt noe enda. Da jeg ringte dit i dag sa de at de ikke fant noen søknad registrert på meg, og nå var de fullbooket. Så bare ring! Man skal visst høre fra sykehuset innen ganske rimelig tid, så det er ikke masing å ringe når du har ventet så lenge.
Da skal jeg prøve det ;) liker ikke å ringe å mase, men enkelte ganger må man bare prøve kansje ;)
 
Da skal jeg prøve det ;) liker ikke å ringe å mase, men enkelte ganger må man bare prøve kansje ;)
Det virker jo som du har ventet lenge nok. Du kan jo bare spørre om hvordan det ligger an og når sånn omtrentlig du kan vente innkallelse. Vi visste ikke når vi burde vente svar, så vi fikk høre fra jordmor på tidlig ultralyd at vi burde ha mottatt innkallelse (da hadde det gått én måned) og derfor burde ta en telefon til sykehuset. Det var det tydeligvis bra at vi gjorde. Vi kontaktet deretter jordmor igjen og hun sa hun kunne sende ny søknad til andrevalget vårt, og hun ringte oss opp igjen og sa at vi var garantert plass, men ting måtte gå via post osv.. Så alt i alt gikk det jo greit, men kjedelig at det ikke gikk av seg selv. Håper jeg allikevel får innkallelse innen jeg er 18 uker på vei og ikke må vente kjempelenge. Virket ikke som om det var første gang det oppsto rot i systemet, og i følge andre her på forumet er det visst ikke bare jeg som har hatt godt av å ta en telefon for sikkerhets skyld, så bare kjør på. :)
 
Da jeg søkte riksen i sist svangerskap, fikk jeg svar innen en uke.
 
Legen min glemte så sende søknad om OUL til sykehuset! Heldigvis var jeg der en gang til i uke 12 og fikk minnet henne på det. Sist glemte hun det ikke, men jeg fikk ikke før i uke 20 likevel. Grrr. Frykter det blir noe sånt igjen...
 
Ring du :D
 
Trippelpost -_-
 
Skal ringe etter på jeg. Men er det føden jeg da skal si jeg skal snakke med? Sist gang gikk alt av seg selv uten å vente, så aner ikke hvem jeg skal snakke med :p

Da burde jeg egentlig fått ett svar nå jeg også, og håper jeg får time rundt uke 18!

Håper dere og får time rundt uke 18 og slipper å vente.. Er jo da ikke sånn det sksl være :(
 
Legen min ante ikke hvordan hun skulle gå frem ang oul da jeg spurte om den ble på voss siden jeg skal føde der og ikke på kk her i Bergen. Så om det har blitt sendt noe, aner jeg ikke. Hadde legetime 21.des,om det ikke kommer brev innen neste uke får jeg ringe de.
 
Jeg var hos legen 21.des og fikk SMS med oul-time allerede 24.des :) så det høres litt rart ut at du ikke har hørt noe enda!
 
Skal ringe etter på jeg. Men er det føden jeg da skal si jeg skal snakke med? Sist gang gikk alt av seg selv uten å vente, så aner ikke hvem jeg skal snakke med :p

Da burde jeg egentlig fått ett svar nå jeg også, og håper jeg får time rundt uke 18!

Håper dere og får time rundt uke 18 og slipper å vente.. Er jo da ikke sånn det sksl være :(

Er vel kanskje poliklinikk? Hvis du ringer sentralbordet blir du ihvertfall satt over til riktig sted :-D
 
Ikke vært på første kontroll jeg enda,så håper det går raskt i papirbunken på sykhuset:p
Skal neste uke da er jeg 13 uker
 
Da ringte jeg :p

For det første så tok det en evighet å komme igjennom til de, og det var føden jeg snakket med. Kjenner jeg nå ble litt stresset, for hun jeg snakket med var ikke så veldig blid :-/ men jeg skal ha ultralyd rundt 13.februar, og timen var ikke satt enda. Så sa hun så kjekt at jeg kommer til å få brev en av dagene nå, har de glemt meg?!? Hehe :p

Fikk ihvertfall litt mere greie på ca dato da, så da dår jeg bare vente på brevet.

Uff, håper virkelig det er bra der :( når jeg fikk Dattern Min i Fredrikstad så hadde jeg 2 flotte jordmødre, og oppholde var fint, men klarer ikke de som er så sure..,
 
Back
Topp