Ikke fått innkallelse enda...

Sånn har jeg gått og venta og, plutselig var det masse brev i dag :p
Når har du termin? Krysser fingrene for at du får brevet etterhvert også.Stod i mitt brev at bga det var veldig fult så gikk det nesten ikke an å bytte time heller(ikke at jeg skal det allså), men at alt er fult! Håper det ikke er såååå fult i juli :p


ImageUploadedByBV Forum1453338070.405890.jpg

Skal love deg det er fult i juli :p Dette er fødselstavlen fra Fredrikstad sykehus, å nå som dem er på Kalnes velger fler fra Akershus og Oslo å føde der også. Med 25 barsel senger, å rundt 15-25 fødsler i døgnet kommer aldri det til å gå opp. Nesten sikker på at dem blir nødt til å sende folk til neste sykehus i sommer :-0
 
Sånn har jeg gått og venta og, plutselig var det masse brev i dag :p
Når har du termin? Krysser fingrene for at du får brevet etterhvert også.Stod i mitt brev at bga det var veldig fult så gikk det nesten ikke an å bytte time heller(ikke at jeg skal det allså), men at alt er fult! Håper det ikke er såååå fult i juli :p

Termin mellom 21 og 23.juli hehe..
Men iogmed jeg er eneste fra Kongsberg/ drammen her så kan det umulig være fordi det er fullt haha :)
Dvs jeg vet om 6 pas på jobben som er enten 2 uker lenger enn meg eller ca like langt +÷ men foruten om de så er det ikke mange føles det ut som
(For alle må jo tilhøre et baby forum tenker jeg haha)
 
Jeg ringte og purret i forrige uke, og da viste det seg at legen min ikke har sendt henvendelse :sour: Han har tidligere henvist meg til tul, og kanskje tenkt at jobben var gjort med det. Men fikk i alle fall snakket med ei hyggelig dame som sa hun skulle ta det videre, og to dager etter fikk jeg brev med time :)
 
Termin mellom 21 og 23.juli hehe..
Men iogmed jeg er eneste fra Kongsberg/ drammen her så kan det umulig være fordi det er fullt haha :)
Dvs jeg vet om 6 pas på jobben som er enten 2 uker lenger enn meg eller ca like langt +÷ men foruten om de så er det ikke mange føles det ut som
(For alle må jo tilhøre et baby forum tenker jeg haha)

Du er ikke eneste som skal føde på Drammen, jeg skal også føde der.
 
Vis vedlegget 157542

Skal love deg det er fult i juli :p Dette er fødselstavlen fra Fredrikstad sykehus, å nå som dem er på Kalnes velger fler fra Akershus og Oslo å føde der også. Med 25 barsel senger, å rundt 15-25 fødsler i døgnet kommer aldri det til å gå opp. Nesten sikker på at dem blir nødt til å sende folk til neste sykehus i sommer :-0
Oj, der var det en del ja :p
Dattern min er født i mai, og dagen hun ble født var se totalt 4 stk i Fredrikstad :p
Har veldig lyst til å søke meg til Oslo av en eller annen grunn, men det tar sååå lang tid å kjøre ditt, og med slike smerter jeg hadde med Dattern min så var jeg glad det var bare 10min til sykehuset her :p
Blir spennende å se da.. Hehe Bare jeg slipper å føde på gangen eller lignende, så går det vel bra :p
 
Termin mellom 21 og 23.juli hehe..
Men iogmed jeg er eneste fra Kongsberg/ drammen her så kan det umulig være fordi det er fullt haha :)
Dvs jeg vet om 6 pas på jobben som er enten 2 uker lenger enn meg eller ca like langt +÷ men foruten om de så er det ikke mange føles det ut som
(For alle må jo tilhøre et baby forum tenker jeg haha)
Blir spennende å se da :p
 
Jeg ringte og purret i forrige uke, og da viste det seg at legen min ikke har sendt henvendelse :sour: Han har tidligere henvist meg til tul, og kanskje tenkt at jobben var gjort med det. Men fikk i alle fall snakket med ei hyggelig dame som sa hun skulle ta det videre, og to dager etter fikk jeg brev med time :)
Det var jo kjempe bra :) Godt det finnes noen av de også! Veldig kjedelig når lege/jordmor ikke sender hendvendelser når de skal :-/ Godt at du ringte ;-)
 
Da kom timen til oul :) 25.februar :) men er da 19+3 så litt kjipt... hadde håpet uken før men :p
 
Da kom timen til oul :) 25.februar :) men er da 19+3 så litt kjipt... hadde håpet uken før men :p
Jeg har 22 feb! 19+3 vi følger jo hverandre nesten skummelt likt :p kommer sikkert til å føde samme dag :p
 
Jeg har fortsatt ikke fått brev, men skal på sykehuset i morgenen for ekstra kontroll så får purre da.
 
Jeg har 22 feb! 19+3 vi følger jo hverandre nesten skummelt likt :p kommer sikkert til å føde samme dag :p

Hehe herlig <3 ja er morsomt å se hvordan vi følger hverandre. . Føler jeg ubevisst hermer etter det hahahaha :)<3
 
Kalnes her å! Jeg kom endelig igjennom på tlf her en dag, måtte si ifra at jeg ville ha ul før 15.mars pga mannen reiser bort. De sa de hadde notert meg, men sa de ikke viste når jordmødrene jobbet i mars enda. Ikke no hast for min del, men er så spent! :)
 
Back
Topp