Idag er jeg...

I dag er jeg kjempe kvalm igjen, ligger på gulvet på badet på siden av do, slik at jeg slipper å gå så langt for å spy :( :/ føler det er sånn annen hver dag greie for igår var jeg kun dårlig frem til 12 ;)

Tusen takk for beroligende svar :) Jeg var ikke klar over at det var så mange som ikke merker noe som helst, så det ble jeg veldig glad for å høre! :)

Ha ei super helg:)
Jeg måtte faktisk spørre mamma om hvordan hun hadde det siden det kan være arvelig, og hun merket absolutt ingenting med meg ellet søstere min. Så da er det lov å håpe på at vi er en av de heldige som slipper plagene:D Takk det samme!:D

7+2 i dag. Har vært kvalm hver dag denne uken. Men heldigvis ikke så veldig ille. Klarer fint å kontrollere det ved å spise eller drikke. Er jo egentlig glad for at jeg er litt kvalm. Og så er jeg usannsynlig trøtt og det er kanskje det verste...

I dag er jeg 8+2 og har hatt en fin dag :) Våknet nettopp etter en 3t lang middagslur, og fant mannen på kjøkkenet i full gang med middagen. Heldige meg som har fått ham hjem ❤️

Er 5+5 i dag, slapp å trøtt, sånn egentlig føle æ mæ ikke gravid ...mmm... Øm å støl i magen, gla for at æ ska på UL på mandag...

Har vært i fin form denne uken, men nå som jeg er på nattvaktshelg er jeg såklart superkvalm igjen! :( Og stuuuuptrøtt!! Vil bare hjem til sengen å sooove! Zzznork!

Nå som klokka er over midnatt er jeg 10+0! Whohoo! Ligger i senga og skal ta folatpillene som jeg glemte tidligere i kveld. Men må stå opp og lage meg noe mat. Om jeg tar de på tom mage så kommer de rett opp igjen. Jeg gleder meg til andre ultralyd på sykehuset neste fredag 09.10. Håper vi fremdeles ser to bankende hjerter ❤❤

10+0

7+4 I dag ☺ kvalmen er helt grusom om morgen . Så går den over til en mild kvalme resten av dagen.

I dag er jeg 8 + 0 og er fremdeles kvalm, men har ikke kasta opp enda i dag, det er første gang på lenge ;)

I dag er jeg 9+3! Vasket og skrubbet jacuzzi i dag, kjenner jeg er helt gåen. Null energi for tiden!

Idag er jeg 9+5, formen er ganske bra.
Veldig trøtt og sliten, men det går greit så lenge jeg passer på å hvile iløpet av dagen.
Idag har vi fortalt min bestefar at han skal bli oldefar igjen, for en glede ❤❤
Gleder meg til uke 12 for å se om kvalmen gir seg. Og selvfølgelig til å se lille i magen på ul!

Last edited:
Idag er jeg 8+0 og kvalmen henger i... Har brukt de siste 3 dagene på å sove, brekke meg og spy, så det håper jeg går over snart. Tror ikke denne kroppen er ment for å gå gravid, blir så uhyre dårlig :(

Ellers enn det så skal jeg til mamma å spise idag, gruer meg veldig ettersom vi ikke har fortalt det til noen enda, så håper jeg klarer å stue bort kvalmen et par timer der borte...

I dag er jeg 9+0 og fortsatt kommer kvalmen jevnt hele dagen. Kanskje mildere enn tidligere, håper virkelig det snart er over med denne uggne følelsen. Har bestilt legetime, tidlig ul og jordmortime så teller ned og koser meg med det :)

8+3, har spydd siden 6+2 så er litt lei :p
Huset ser ut som en unkarsbolig så det blir mye å ta igjen når kvalmen gir seg :p

8+4 i dag :) Hatt en skikkelig slapp dag. Våknet aaaalt for tidlig så gikk å la meg kl 11 og sov til kl 14. Var oppe litt, laget og spiste middag med mannen. Men så gikk vi å la oss igjen og lå til klokka 19 :p Deilig å bare slappe av en hel dag. Vi skulle egentlig på en liten utflukt sammen, men det ble ikke noe av. Nå er mannen ute å lufter seg selv heldigvis mens jeg slapper av enda litt til og spiser M-sjokolade :D

8+4 i dag :) Hatt en skikkelig slapp dag. Våknet aaaalt for tidlig så gikk å la meg kl 11 og sov til kl 14. Var oppe litt, laget og spiste middag med mannen. Men så gikk vi å la oss igjen og lå til klokka 19 :p Deilig å bare slappe av en hel dag. Vi skulle egentlig på en liten utflukt sammen, men det ble ikke noe av. Nå er mannen ute å lufter seg selv heldigvis mens jeg slapper av enda litt til og spiser M-sjokolade :D
Høres ut om mine dager det der.. :p

Back
Topp