Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror kanskje du hører til på et annet terminforum enn mai 2016 om du er 27+3 i dag.![]()
![]()
![]()
Du er hjertelig velkommen hos oss om du vil da! ;-)Beklager, rookie mistake!
Beklager, rookie mistake!
Er jo freddan, jo
. Føler at livet står litt på vent og får derfor ikke gjort noe særlig for tida. Hvordan få plassert dette litt lengre bak i hodet, tro?!4+6 og trøøttt!! Humøret er heller ikke på topp i dag, uten at jeg helt skjønner hvorforEr jo freddan, jo
Tror jeg rett og slett blir litt sliten av å bekymre meg. Kan jo ikke holde på sånn i 7 uker til. Føler at livet står litt på vent og får derfor ikke gjort noe særlig for tida. Hvordan få plassert dette litt lengre bak i hodet, tro?!
Kunne bare hoppet galant over oktober kjenner jeg Vi er to, 4+4 her, men knallpositiv test og ittno blødninger eller smerter (bare litt milde "kose"symptomer) tyder jo på alt går som det skal, men makan så treeeegtKunne bare hoppet galant over oktober kjenner jeg
![]()
Det er jo å be om å bli sprøJa, hvem trenger egentlig oktober?!Har egentlig ingen grunn til bekymring jeg heller, men likevel så søker jeg på ALT som kan si noe om den prosentvise sannsynligheten for om dette går bra eller ikke
Det er jo å be om å bli sprø
Skal prøve å fylle tida med andre ting i helga!
Nei, vi får vel bare holde ut! 7+1 i dag. Sover fryktelig dårlig om natten. Drømmer masse og våkner hver time. Kvalmen kommer og går og mye murringer på kvelden. Puppene er veldig vonde til tider så her må min kjære holde seg pent unnaellers bekymrer jeg meg jo for sa/ma, men må bare holde ut. Har første legetime når jeg er 8+6 så får ikke målt hcg eller noe før da..
Takk for tipsIkke noe poeng å måle hcg-stigning etter uke 8 hvert fall, for da skal hcg begynne å gå nedover igjen.Så egentlig ikke noen grunn til å måle hcg når du er 8+6. Bare så du vet det, mange fastleger som ikke vet at det skal gå nedover allerede da.