Idag er jeg...

Idag er jeg 6+2. Er konstant kvalmen, trøtt, svimmel og hodepine... Og veeeldig sulten men null matlyst
Gleder meg til første trimester er over

I dag har jeg vært ganske uggen utover dagen.

Og i dag er jeg enda en dag nærmere UL og 12 uker. Yaaaaay!!! :D

Idag er jeg 5+0 og er trøtt og litt mer sulten. Stikker i brystene og løper på do hele tiden. Svimmel og sliten. Emmosjonell. Ingenting smaker som før. Salat smaker som jern og skikkelig bittert æsj. Og nå er det gått fra 1-2 på CBD til denne :-)) 1441926831300.jpg

4+6 og trøøttt!! Humøret er heller ikke på topp i dag, uten at jeg helt skjønner hvorfor:smiley-angry019 Er jo freddan, jo:confused005
Tror jeg rett og slett blir litt sliten av å bekymre meg. Kan jo ikke holde på sånn i 7 uker til:bored:. Føler at livet står litt på vent og får derfor ikke gjort noe særlig for tida. Hvordan få plassert dette litt lengre bak i hodet, tro?!

4+6 og trøøttt!! Humøret er heller ikke på topp i dag, uten at jeg helt skjønner hvorfor:smiley-angry019 Er jo freddan, jo:confused005
Tror jeg rett og slett blir litt sliten av å bekymre meg. Kan jo ikke holde på sånn i 7 uker til:bored:. Føler at livet står litt på vent og får derfor ikke gjort noe særlig for tida. Hvordan få plassert dette litt lengre bak i hodet, tro?!

Vi er to, 4+4 her, men knallpositiv test og ittno blødninger eller smerter (bare litt milde "kose"symptomer) tyder jo på alt går som det skal, men makan så treeeegt :nailbiting: Kunne bare hoppet galant over oktober kjenner jeg :D

Vi er to, 4+4 her, men knallpositiv test og ittno blødninger eller smerter (bare litt milde "kose"symptomer) tyder jo på alt går som det skal, men makan så treeeegt :nailbiting: Kunne bare hoppet galant over oktober kjenner jeg :D

Ja, hvem trenger egentlig oktober?!:D Har egentlig ingen grunn til bekymring jeg heller, men likevel så søker jeg på ALT som kan si noe om den prosentvise sannsynligheten for om dette går bra eller ikke:bookworm: Det er jo å be om å bli sprø:confused: Skal prøve å fylle tida med andre ting i helga!

Ja, hvem trenger egentlig oktober?!:D Har egentlig ingen grunn til bekymring jeg heller, men likevel så søker jeg på ALT som kan si noe om den prosentvise sannsynligheten for om dette går bra eller ikke:bookworm: Det er jo å be om å bli sprø:confused: Skal prøve å fylle tida med andre ting i helga!

Oktober blir nå sikkert bare regn og kaldt uansett, ingen trenger oktober :hungover: Nei, vi får vel bare holde ut! :)

7+1 i dag. Sover fryktelig dårlig om natten. Drømmer masse og våkner hver time. Kvalmen kommer og går og mye murringer på kvelden. Puppene er veldig vonde til tider så her må min kjære holde seg pent unna :) ellers bekymrer jeg meg jo for sa/ma, men må bare holde ut. Har første legetime når jeg er 8+6 så får ikke målt hcg eller noe før da..

Idag er jeg 3+6 og kjenner ikke så mye til disse ømme puppene mange av dere andre har. Jeg har en del stikkinger nedentil og hvis jeg har gjort noe fysisk (løfte en liten kasse f.eks) så får jeg veldige menssmerter. Det er ikke tunge kasser altså. Også blir jeg sliten og svett av den minste lille anstrengelse. Jeg griner av alt, og har et ambivalent forhold til g.tester som jeg forventer (i mitt hode) bør bli sterkere konstant. Jeg gleder meg til i morgen, for da skal jeg til legen og måle hcg, så da får jeg vel svar på den på tirsdag, også skal jeg ta blodprøve på torsdag (svar samme dag).

7+2 idag. Er så kvalm og trøtt!! Hatt besøk av svigermor i 2 dager og virkelig hatt problemer med å skjule graviditeten. Er ikke klar for å fortelle noen det enda. Kun et vennepar som vet det :)

7+1 i dag. Sover fryktelig dårlig om natten. Drømmer masse og våkner hver time. Kvalmen kommer og går og mye murringer på kvelden. Puppene er veldig vonde til tider så her må min kjære holde seg pent unna :) ellers bekymrer jeg meg jo for sa/ma, men må bare holde ut. Har første legetime når jeg er 8+6 så får ikke målt hcg eller noe før da..

Ikke noe poeng å måle hcg-stigning etter uke 8 hvert fall, for da skal hcg begynne å gå nedover igjen. :) Så egentlig ikke noen grunn til å måle hcg når du er 8+6. Bare så du vet det, mange fastleger som ikke vet at det skal gå nedover allerede da.

Idag er jeg 7+2 og jeg har ikke vondt i brystene lengre... Overhode ikke kvalm, men har masse mensenmurringer og kjempe svimmel..ellers blir jeg fort sulten og fort mett.. Er jeg virkelig gravid?

Idag er jeg 6+0. Formen min er bra, kun milde symptomer som ekstra trøtt, må på do tidlig om morgenen, litt tull med søvnen. Jeg gleder meg over å ha fått mer håp om at alt er bra siden jeg har nådd ny milepæl fullgåtte 6 uker og fått 3+ på graviditetstesten. Jeg har så positive tanker at jeg har planer om å bestille meg legetime og time til tidlig ul i morgen :joyful:

Idag er jeg 5+5. Humøret er på topp, selv om jeg ikke sover så godt om nettene nå. Sover urolig og våkner mange ganger i løpet av natta. Ellers er puppene ømme og har vokst (noe som bare er positivt for min del :D ), og jeg blir veldig fort sulten, og mett, og har helt svake murringer. :P Helt greie symptomer med andre ord.

I dag er jeg 5+0, endelig ny uke! :) Lite symptomer i dag, evt har jeg begynt å venne meg til de jeg har :p Vanlig BH er blitt umulig for meg, så da ble det sports-BH :)

Back
Topp