Idag er jeg...

Idag er jeg 15+2 og ganske grei form egentlig! Har vært hektisk i de siste ukene så synes tiden har gått så fort. Er ganske sliten så det skal bli godt med frihelg:happy:

13+1 og inne i 2.trimester. :D hurra!

Sliter med søvnen og det irriterer meg for jeg er så trøtt. :P

I dag er jeg 12+4. Sliter med bekkenet.. det må være bekkenet.. vært sykemeldt I 2 uker nå og håper på videre sykemelding siden jeg halter rundt i stua hvis jeg står i mer enn 20 min. Henger over handle vogna hvis jeg må handle og griner meg i søvn :-(

I dag er jeg 12+4. Sliter med bekkenet.. det må være bekkenet.. vært sykemeldt I 2 uker nå og håper på videre sykemelding siden jeg halter rundt i stua hvis jeg står i mer enn 20 min. Henger over handle vogna hvis jeg må handle og griner meg i søvn :-(

Uff å uff det hørtes ikke greit ut! Har du prøvd noe behandling?

Uff å uff det hørtes ikke greit ut! Har du prøvd noe behandling?
Fått henvisning til fysioterapeut men tar jo litt tid :-(
Gruer meg til å til legen igjen på onsdag for er så redd han ikke ser eller skjønner hvor vondt jeg har og ikke vil sykemelde meg :-/

Idag er jeg 13+5, og jeg har hatt en fin og forholdsvis produktiv dag med lite oppkast!:-)

Idag er jeg 13+2 og lurer på om jeg har fått uvi :confused:

Ubehag i magen, må tisse hele tiden men kommer nesten ingenting. Har aldri hatt uvi så vet ikke helt forløpet. :p Men mannen er sendt på apoteket for å kjøpe uvi-test, så da kan jeg sjekke det uten å løpe til legen. :)

14+2 og bobler over av energi. Har løpt rundt i hele dag og flyttet om, vasket og ryddet hjemme... Men kjenner at de antydningene til smerter jeg har hatt i hofter og korsrygg, og som jeg har avfeid for meg selv som bare tilfeldigheter, er hverken kun antydninger lenger, eller ikke mulig å avfeie... Her har nok bekkenløsningen kommet for fullt :(

idag er jeg sliten og trøtt og møkkalei forelesninger :dead: Etter skolen skal jeg faktisk ta sol! og så skal jeg hente guttungen i bhg og bare slappe av resten av ettermiddagen/kvelden! :happy:

Back
Topp