Idag er jeg...

I dag er jeg 6+1
Og kvalmen har økt de siste dagene!!
I dag skal jeg ha party hjemme men forløpig ligger jeg rett ut og er kvalm. Merker jeg må spise men svært lite som frister...
Ja, generelt er lysten på mat borte. Så kjedelig! :-( For jeg elsker mat og matlaging! Får vel ta en titt på Masterchef og se om noe frister! ;-)

8+2 her. Hatt besøk i dag, så er veldig sliten...:(

9+3 og som vanlig sliten, trøtt, kvalm og kaster opp. Er sulten som en hest og gleder meg til pizzan som er i ovn.

Jeg har hatt veldig vondt nedentil i flere dager, i de ytre kjønnsleppene. :eek: Akkurat som om vonde pupper ikke er nok liksom. :p

Flere som har hatt det?

Føles nærmest hovent og ømt, som når man har hatt masse sex bortsett fra at DET har jeg ikke hatt. :p

Ja, det er godt mulig! ;-)
Heldigvis er mannen i huset flink og snill og vet hvordan det er å leve med en gravid, så han tar seg av mye! ❤
Til helgen skal vi på tur til Allicante med jobben hans og uken etter skal jeg jobbe 6 - dagers - uke, veldig spent på hvordan det kommer til å gå. Ettersom jeg denne helgen knapt har klart å holde meg våken halve dagen! :-P
Oi, det var mye på en gang!

Jeg er veldig glad jeg ikke skal reise noe sted den neste måneden. :p

Idag er jeg 6+0, formen er helt sykt dårlig på morgenen. Helt ubeskrivelig kvalme! :-(
Kjøpte seabands idag, de hjalp en del forrige gang, så det håper jeg de gjør nå også! For denne kvalmen kan ikke sammenlignes med det lille jeg hadde sist.
Jeg er alene med 4-åringen idag, men heldigvis har jeg fantastiske naboer som er ute I gata og leker! Så jeg kunne sitte rolig og se på! ;-)
Nå ligger jeg på sofaen og ser på my little pony med guttungen som spiser kveldsmat. Legging venter, før resten av kvelden skal nytes på sofaen og tidlig i seng!
Gleder meg til å kunne fortelle jentene på jobben at jeg er gravid, nå går jeg rundt og prøver å skjule både trøtthet og kvalme..
Når planlegger dere å fortelle om graviditeten?

Idag er jeg 8+6, og kvalmen er (som tidligere) helt forferdelig. Om mulig har den blitt hakket verre.

I dag er jeg 10+2 :) var på tidlig ul i går, fikk se en frisk liten baby som hoppet og danset der inni <3 formen i dag = kvalm, trøtt og emosjonell

I dag er jeg veldig emosjonell merker jeg og kvalm. Men har nesten ikke vondt i puppene og det bekymrer meg litt

I dag er jeg veldig emosjonell merker jeg og kvalm. Men har nesten ikke vondt i puppene og det bekymrer meg litt
Idag er jeg ikke morgenkvalm for en gangs skyld. Merker jeg blir beskymret med en gang.

I dag er jeg 11+0, og ligger fortsatt i senga. Venter på at legen skal ringe meg, etter at jeg har hatt voldsom kvalme og kastet opp ALT de siste dagene. Håper på hjelp❤️

I dag er jeg 10+4, er på jobb (jobber 2 døgn, går av i morgen og har pause nå) driver med full husvask på jobb og ryggen streiker. I tillegg alene på jobb så ingen å dele arbeidsoppgavene med :/ men skal egentlig ikke klage, ellers fin form uten kvalme, har bare lyst til å stupe i seng og sove noen timer, men det får vente til i kveld :)

I dag er jeg 10+6, og har en god dag! :D heldigvis, for jeg er på jobbreise med fullt opplegg i kveld og i hele morgen! Håper formen holder seg på topp :)

Idag er jeg 6+0, formen er helt sykt dårlig på morgenen. Helt ubeskrivelig kvalme! :-(
Kjøpte seabands idag, de hjalp en del forrige gang, så det håper jeg de gjør nå også! For denne kvalmen kan ikke sammenlignes med det lille jeg hadde sist.
Jeg er alene med 4-åringen idag, men heldigvis har jeg fantastiske naboer som er ute I gata og leker! Så jeg kunne sitte rolig og se på! ;-)
Nå ligger jeg på sofaen og ser på my little pony med guttungen som spiser kveldsmat. Legging venter, før resten av kvelden skal nytes på sofaen og tidlig i seng!
Gleder meg til å kunne fortelle jentene på jobben at jeg er gravid, nå går jeg rundt og prøver å skjule både trøtthet og kvalme..
Jeg fortalte det på jobb når jeg var 6 uker. Syntes det var greit at de visste hvorfor jeg var i dårlig humør. Det var også kjekt å få forståelse og støtte derifra da det oppsto blødning og jeg måtte sykemeldes litt. ;)

Idag er jeg 8+2 og alene hjemme med vesla i noen dager.

Kjenner at full jobb, kvalme, blødninger og tilværelsen som midlertidig alenemor er litt for mye å takle på en gang. Plages mye med hodepine, får ikke sove om natten og har endel strekksnerter i magen.

Skal til sv.kontroll i morgen og kommer muligens til å be om litt gradert sykemelding til blødning, hodepine og kvalme gir seg. Vil gjerne jobbe, men 100% er litt hardt akkurat nå.

Vi har fortalt det til svigermor i går og i mårra skal vi fortelle det til mine foreldre. Hadde egentlig ikke planer om å fortelle noe før nærmere uke 12. Men jeg er så dårlig så trenger litt hjelp i forhold til barnehage levering og slikt. Mulig jeg må ta en prat med de på jobben også til uka, for denne uka er jeg hjemme.

Back
Topp