Jeg også! Var det med forrige også, gikk fint.Vil være 20+3 ved ordinær ultralyd.. Lovlig sent synes jeg. Andre som har fått så sent? Noen som vet om det er ulemper knyttet til dette?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også! Var det med forrige også, gikk fint.Vil være 20+3 ved ordinær ultralyd.. Lovlig sent synes jeg. Andre som har fått så sent? Noen som vet om det er ulemper knyttet til dette?![]()
De sa det skulle gå bra, så må jo bare stole på detFikk vite tidspunkt i dag, jeg vil være 20+3. Synes det var sent... Men de mente det ikke skulle være noe problem altså? Det blir ikke vanskelig å beregne termin eller noe sånt?
Vil være 20+3 ved ordinær ultralyd.. Lovlig sent synes jeg. Andre som har fått så sent? Noen som vet om det er ulemper knyttet til dette?![]()

Uke 22+0
Kjenner jeg er nervøs som fy
At det ikke har så mye å si for terminutregning ol. Er helt greit
Men om dem skulle finne alvorlige avvike eller misdannelser så er det ikke bare bare å då avbryte svangerskapet så seint
Så For at alt er bra, sannsynligvis kommer jeg til å gå privat tidligere for å kunne slappe mer av![]()
Dette forstår jeg godt. Jeg fikk time først når jeg var 21+5, men tok kontakt og forklarte at dette ikke var ok ifht eventuelle avvik osv, her er det ingen muligheter for å ta privat, nærmeste er 50 min med fly. Så de forstod min nervøsitet og fikk flytta timen til 18+3. Ok visst man kan ta privat, men er i det seneste laget visst man ikke har den muligheten.