Jeg også! Var det med forrige også, gikk fint.Vil være 20+3 ved ordinær ultralyd.. Lovlig sent synes jeg. Andre som har fått så sent? Noen som vet om det er ulemper knyttet til dette?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også! Var det med forrige også, gikk fint.Vil være 20+3 ved ordinær ultralyd.. Lovlig sent synes jeg. Andre som har fått så sent? Noen som vet om det er ulemper knyttet til dette?
De sa det skulle gå bra, så må jo bare stole på detFikk vite tidspunkt i dag, jeg vil være 20+3. Synes det var sent... Men de mente det ikke skulle være noe problem altså? Det blir ikke vanskelig å beregne termin eller noe sånt?
Vil være 20+3 ved ordinær ultralyd.. Lovlig sent synes jeg. Andre som har fått så sent? Noen som vet om det er ulemper knyttet til dette?
ups Er da 21+2Fikk 23. juli, da er jeg 20+2
Uke 22+0
Kjenner jeg er nervøs som fy
At det ikke har så mye å si for terminutregning ol. Er helt greit
Men om dem skulle finne alvorlige avvike eller misdannelser så er det ikke bare bare å då avbryte svangerskapet så seint
Så For at alt er bra, sannsynligvis kommer jeg til å gå privat tidligere for å kunne slappe mer av
Dette forstår jeg godt. Jeg fikk time først når jeg var 21+5, men tok kontakt og forklarte at dette ikke var ok ifht eventuelle avvik osv, her er det ingen muligheter for å ta privat, nærmeste er 50 min med fly. Så de forstod min nervøsitet og fikk flytta timen til 18+3. Ok visst man kan ta privat, men er i det seneste laget visst man ikke har den muligheten.