I hvilken uke skal du på OUL?

Skal i uke 18+2
 
Jeg skal høre om å få uke 17 pga vi er på ferie i uke 18-21
 
Venter enda på time, men jeg ser i henvisningen at fastlegen har bedt om time i uke 18, som blir i slutten av juni, så håper det blir da :)
 
Jeg har ikke fått enda, og har hatt første time hos lege. Men jeg skal på TUL i morgen og skal høre med henne hva hun tenker. Er nok henne som skal følge meg opp videre :) Når har henvisningen deres blitt sendt? Jeg er bare 10+1 i dag, er det for tidlig at den sendes..?
 
Jeg har ikke fått enda, og har hatt første time hos lege. Men jeg skal på TUL i morgen og skal høre med henne hva hun tenker. Er nok henne som skal følge meg opp videre :) Når har henvisningen deres blitt sendt? Jeg er bare 10+1 i dag, er det for tidlig at den sendes..?

Min ble sendt da jeg var på første legetime og tok blodprøver, da var jeg 13 uker. Legen gikk ut fra menstermin og skrev 14 uker i henvisningen, med ønske om UL i uke 18. Ikke hørt noe enda, men på helsenorge står den som vurdert - så regner med jeg får brev i posten med timeavtalen snart :)
 
Min ble sendt da jeg var på første legetime og tok blodprøver, da var jeg 13 uker. Legen gikk ut fra menstermin og skrev 14 uker i henvisningen, med ønske om UL i uke 18. Ikke hørt noe enda, men på helsenorge står den som vurdert - så regner med jeg får brev i posten med timeavtalen snart :)

Åja! :) jeg booket tid for OUL direkte med hun jeg var hos for TUL i dag. Så da fikk jeg mandag 22.07, og da er jeg 18+0 :)
 
Åja! :) jeg booket tid for OUL direkte med hun jeg var hos for TUL i dag. Så da fikk jeg mandag 22.07, og da er jeg 18+0 :)

Jeg var på privat TUL, så jeg kunne ikke booket direkte da OUL her skjer på sykehuset og jo er gratis (hvis jeg har forstått det riktig). Jeg fikk brev på helsenorge i dag da, og er satt opp til OUL 27.06, min uke 18, så ikke så lenge til! :happy:
 
Jeg skal i uke 19
 
Blir ca 18 uker her, ikke fått nøyaktig dato, men sykehuset skal sette opp time om 8 uker.
 
Blir nok en 28. juni :p Er neste time, og da jeg er jeg 17+5 :D
 
Fått time nå, og vil være 17+6 når oul er.
 
Back
Topp