I hvilken uke skal du på OUL?

Venter enda på time, men jeg ser i henvisningen at fastlegen har bedt om time i uke 18, som blir i slutten av juni, så håper det blir da :)

Sniker fra november. Kan man se om henvisning er sendt? Hvor ser man i tilfelle det? Legen min skulle sende forrige fredag, men ikke hørt noe mer enda..er uke 16 i morgen, så begynner jo snart å haste litt:nailbiting:
 
Sniker fra november. Kan man se om henvisning er sendt? Hvor ser man i tilfelle det? Legen min skulle sende forrige fredag, men ikke hørt noe mer enda..er uke 16 i morgen, så begynner jo snart å haste litt:nailbiting:

Jeg kunne logge inn på helsenorge.no og ser da slik korrespondanse, kunne åpne hele dokumentet med henvisningen faktisk, sjekke status og også se hvem som har sett på henvisningen. Fikk da også svar der inne, i tillegg til papirformat i posten. Vet ikke om det er slik i hele landet, dette var helsevest.
 
Jeg kunne logge inn på helsenorge.no og ser da slik korrespondanse, kunne åpne hele dokumentet med henvisningen faktisk, sjekke status og også se hvem som har sett på henvisningen. Fikk da også svar der inne, i tillegg til papirformat i posten. Vet ikke om det er slik i hele landet, dette var helsevest.

Så rart..prøvde å logge inn, men fant ikke noe. Hvor lenge etter legebesøket var dette?
 
Fikk brev i posten i dag, fått time når jeg er 19+2. Men da er vi på ferie... Har sendt melding om å få bytta dag, håper det ordner seg.
 
Her kræsjet OUL med ferien vår, så har fått ny time når jeg er 21 uker på vei. Var ikke mulig å få til før pga ferieavvikling på sykehuset og våre ferieplaner, men de sa det skulle gå bra:)
 
Egentlig uke 17 men pga ferie blir det uke 19
 
Vil være 20+3 ved ordinær ultralyd.. Lovlig sent synes jeg. Andre som har fått så sent? Noen som vet om det er ulemper knyttet til dette? :bored:
 
Her kræsjet OUL med ferien vår, så har fått ny time når jeg er 21 uker på vei. Var ikke mulig å få til før pga ferieavvikling på sykehuset og våre ferieplaner, men de sa det skulle gå bra:)

Fikk vite tidspunkt i dag, jeg vil være 20+3. Synes det var sent... Men de mente det ikke skulle være noe problem altså? Det blir ikke vanskelig å beregne termin eller noe sånt?
 
Vil være 20+3 ved ordinær ultralyd.. Lovlig sent synes jeg. Andre som har fått så sent? Noen som vet om det er ulemper knyttet til dette? :bored:
De fleste steder står det uke 18-20, legen min sa 17-19, men 20+3 er jo nærmere 20 enn 21. Venninna mi fikk uti uke 21, og det var ikke noe problem. Så det går nok bra, ellers hadde de ikke gjort det da :) litt vanskelig når man skal ha dette i sommerferien, og det allerede er mange inne for å føde som tar kapasitet til jordmødrene.
 
Back
Topp