I hvilken uke fødte du som førstegangs?

En tråd i 'Mars 2016' startet av Gledeståre, 20 Feb 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Orly Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Februarlykke 2016

Ja, det skulle faktisk vært forbudt! Overtiden begynte da jeg bikka uke 39 liksom. :rolleyes:

• Liker Liker x 1
  2. SnartMorTilTo! Forelsket i forumet

Tregt av ungen altså! Hvilket kjønn har du fra før av? Hørt gutter er tregere enn jenter? Men det er vel kanskje bare noe folk sier :p Nei, du får prøve å riste litt løs, kanskje det hjelper xD

3. Orly Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Februarlykke 2016

Har vurdert å finne frem trampolinen. :D
    Har jente fra før ja. Dette er gutt, og ny far. Så de sier at det kan spille litt inn ja. :)

4. FruJohnsen <3 Oktober 2014 <3 Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014

What?! Neeei!! Jenta vår kom tre dager før termin, er gutter TREGERE?! jeg orker seriøst ikke å gå over..!! :O :D

5. Lego Forumet er livet Marslykke 2016

Jeg har lest at guttesvangerskap varer 3 dager lengre enn jentesvangerskap :-D

6. FruJohnsen <3 Oktober 2014 <3 Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014

Haha, men da går jeg ikke over! Da kommer han på termin! Svangerskap nr to pleier liksom å være kortere enn nr en da! [emoji14]

7. lillebolla96 Andre møte med forumet

19 år og fødte i uke 41+3, altså 8 dager over termin

8. Orly Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Februarlykke 2016

Eller 2-3 uker, som i mitt tilfelle. :p

9. Lego Forumet er livet Marslykke 2016

Noen må dra opp snittet litt ;-) mitt varte i 42+0, så vi er i samme båt!

• Liker Liker x 1
  10. Orly Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Februarlykke 2016

Uff ja, ikke barebare med de guttene altså! Og så jeg som egentlig er så punktlig. :p

11. Lego Forumet er livet Marslykke 2016

Da blir det bare enda mer irriterende! Men kanskje litt mye å forlange at de skal kunne tid og dato allerede før de har blitt født? ;-)

12. Orly Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Februarlykke 2016

Du sier noe, han kan få noen år på seg før jeg forventer at han kan klokka. :p

13. Medusa_83 Forumet er livet

På generell basis, vil jeg si at det ikke ser så fryktelig sjokkerende ;)

14. FruJohnsen <3 Oktober 2014 <3 Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014

Hahaha :D Men de trenger jo ikke bruke lenger tid på å komme ut syns jeg [emoji14]

15. SnartMorTilTo! Forelsket i forumet

Haha! Har hørt rykter om det, men aner ikke om det er tatt en ordentlig undersøkelse av det :p
    Og at svangerskap nr.2 burde vare kortere har jeg forsovet også hørt noe snakk om, men da skulle jeg ha sitti senest på dag 3 allerede og forsøkt meg på amming nå iom at nr 1 kom akkurat 1uke før termin :p blæh!

16. SnartMorTilTo! Forelsket i forumet

Haha! Ja du sier noe der xD

17. FruJohnsen <3 Oktober 2014 <3 Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014

Ikke veldig optimistisk nei [emoji14]

18. SnartMorTilTo! Forelsket i forumet

De kommer når de kommer :) én ting er iallfall sikkert! Om en mnd sitter vi alle og skravler om hvor såre nipler vi alle har og hvordan bæsjebleiene ser ut xD

• Liker Liker x 2
  19. Jan14Mars16 Glad i forumet

Jordmor som tok OUL på meg sa det samme. At guttene ofte var tregere :( Jeg gikk 3 dager på overtid med storesøster, så tipper lillebror blir aprilbaby...

20. Bolleovnen Gift med forumet Marslykke 2016

Hmmm... gutten vår kom tre dager før termin. Da kommer vel lillesøster innen neste uke da? :p

• Liker Liker x 1

Del denne siden