I hvilken uke fødte du som førstegangs?

25 år med første og fødte 40+3.
 
På førstemann var jeg 29 år og fødte 36+2 :) Nå er jeg snart 32 og har ennå ikke født (38+1).
 
25 år å 40+4. Vannet gikk når jeg gikk ned kjellertrappaxsmile8
 
Var 22år sist gang og fødte akkurat en uke før termin, sååå i uke 39+2 da? Jau...
Nå er jeg 25 og faktisk i uke 39+0 og gått med ca 3cm åpning hvertfall siden fredagen... Hvis ikke lengre? Fikk ikke sjekket ordentlig før på fredagen -.- men jeg har kødda en ukes tid nå med rier som kommer og går og blir borte igjen! så vi får se da, om det blir likt denne gangen eller om jeg må gå og vente stort lenger..? :)
 
22 år og fødte i uke 42 og var 4710 gram:):wideyed:
 
Var 30, gikk 7 dager over oul termin,11 dager over menstermin. Er nå grAvid 39+1,virker som det er noe på gang, så håper hun kommer snart.
 
25 år uke 39
 
Første gang var jeg 18 år. Fødte akkurat på termin (passerte akkurat midnatt), så blir vel 40+2 det da.

Andre gang var jeg 21 år. Fødte 8 dager før termin. 39+1 blir det vel. :)
 
Var 21 og fødte I uke 41 :) 24 nå og 36+5 og har mye sterke kynnere så satser på litt tidligere denne gangen :)
 
Var 20, og fødte i uke 39. Nå er jeg 28 og i uke 41 uten at noe har skjedd. :p
 
Var 20, og fødte i uke 39. Nå er jeg 28 og i uke 41 uten at noe har skjedd. :p
Andremann skulle ikke hatt lov til å være så forsinka iforhold til nr.1! Da føler man jo at man har gått på overtid lengre enn man egentlig har til og med! >.< hadde det vært som med første her i hus, så hadde jeg allerede vært hjemme igjen fra sykehuset for flere dager siden og i full sving med ammekurs :p
 
Back
Topp