I hvilken uke fødte du som førstegangs?

Gledeståre

Gift med forumet
Assistert-jentene
Snøfnuggene 2018
Jeg lurer sånn på om det er mer vanlig å gå over enn å gå kortere i forhold til OUL-termin som førstegangsfødende?

Gjerne skrive uke + dag da du fødte første gang og hvor gammel du var den gang.

( lurer og på om det er vanligere for eldre førstegangs å gå over ).

Jeg begynner å bli veeeeldig verpeklar. Jeg vil jo gjerne egentlig ha gullet inni meg til termin, men jeg sliter sånn med kroppen min. Syns særlig det presser på lungene mine når jeg skal sove og klarer snart ikke bære vekta av den tunge kroppen min.......hjælp.:arghh:

Så derfor hadde det nå vært artig å se hvordan det sto til i gruppen angående første fødsel for de som har født før :happy:
 
  • Liker
Reactions: J87
25 år, fødte i uke 39 + 4 :) Noe som er fire dager til om det blir likt denne gangen :p
 
Jeg var 24 og fødte uke 39+0, hvis jeg har regnet riktig. Etter menstermin var det uke 39+3.
 
Det sies at førstegangs ofte går over termin, fikk høre den et par ganger sist for å si det mildt ;)

Var 24 når jeg fikk første, fødte 39+2.
 
26 år, 39+6 :) Tre dager før termin
 
31 år med førstemann, usikker på uke og dag, men gikk iallfall ni dager over termin..
Men den gangen syns jeg det var helt greit selv om jeg var utålmodig. Da var formen på topp, trente gjennom hele svangerskapet og gikk minst 1 1/2 time med hunden hver dag, helt frem til riene startet. Så selv om det var tungt, var det likevel greit. Denne gangen er jeg bare tung, sliten og vondter her og der:( Vagger meg rundt og er så sykt lei! Håper jeg slipper å gå så lenge over denne gangen:)
 
Var 21. Han hadde iiingen planer om å komme ut, så 12 dager på overtid blei eg satt igang.
 
Var 28 år med førstemann. Ble indusert i uke 37+1, så kan nesten ikke regne med det ;) Er nå 37+6. Selvfølgelig meget spent, og ingen anelse om hva som venter. Kanskje det ender med overtid ;) Vet jo ikke hvor lenge jeg ville gått sist!
 
Back
Topp