I hvilken uke fødte du som førstegangs?

Andremann skulle ikke hatt lov til å være så forsinka iforhold til nr.1! Da føler man jo at man har gått på overtid lengre enn man egentlig har til og med! >.< hadde det vært som med første her i hus, så hadde jeg allerede vært hjemme igjen fra sykehuset for flere dager siden og i full sving med ammekurs :p
Ja, det skulle faktisk vært forbudt! Overtiden begynte da jeg bikka uke 39 liksom. :rolleyes:
 
Ja, det skulle faktisk vært forbudt! Overtiden begynte da jeg bikka uke 39 liksom. :rolleyes:
Tregt av ungen altså! Hvilket kjønn har du fra før av? Hørt gutter er tregere enn jenter? Men det er vel kanskje bare noe folk sier :p Nei, du får prøve å riste litt løs, kanskje det hjelper xD
 
Tregt av ungen altså! Hvilket kjønn har du fra før av? Hørt gutter er tregere enn jenter? Men det er vel kanskje bare noe folk sier :p Nei, du får prøve å riste litt løs, kanskje det hjelper xD
Har vurdert å finne frem trampolinen. :D
Har jente fra før ja. Dette er gutt, og ny far. Så de sier at det kan spille litt inn ja. :)
 
Tregt av ungen altså! Hvilket kjønn har du fra før av? Hørt gutter er tregere enn jenter? Men det er vel kanskje bare noe folk sier [emoji14] Nei, du får prøve å riste litt løs, kanskje det hjelper xD
What?! Neeei!! Jenta vår kom tre dager før termin, er gutter TREGERE?! jeg orker seriøst ikke å gå over..!! :O :D
 
Jeg har lest at guttesvangerskap varer 3 dager lengre enn jentesvangerskap :-D
Haha, men da går jeg ikke over! Da kommer han på termin! Svangerskap nr to pleier liksom å være kortere enn nr en da! [emoji14]
 
Uff ja, ikke barebare med de guttene altså! Og så jeg som egentlig er så punktlig. :p
Da blir det bare enda mer irriterende! Men kanskje litt mye å forlange at de skal kunne tid og dato allerede før de har blitt født? ;-)
 
Da blir det bare enda mer irriterende! Men kanskje litt mye å forlange at de skal kunne tid og dato allerede før de har blitt født? ;-)
Du sier noe, han kan få noen år på seg før jeg forventer at han kan klokka. :p
 
På generell basis, vil jeg si at det ikke ser så fryktelig sjokkerende ;)
Hahaha :D Men de trenger jo ikke bruke lenger tid på å komme ut syns jeg [emoji14]
 
What?! Neeei!! Jenta vår kom tre dager før termin, er gutter TREGERE?! jeg orker seriøst ikke å gå over..!! :O :D
Haha! Har hørt rykter om det, men aner ikke om det er tatt en ordentlig undersøkelse av det :p
Og at svangerskap nr.2 burde vare kortere har jeg forsovet også hørt noe snakk om, men da skulle jeg ha sitti senest på dag 3 allerede og forsøkt meg på amming nå iom at nr 1 kom akkurat 1uke før termin :p blæh!
 
Haha! Har hørt rykter om det, men aner ikke om det er tatt en ordentlig undersøkelse av det [emoji14]
Og at svangerskap nr.2 burde vare kortere har jeg forsovet også hørt noe snakk om, men da skulle jeg ha sitti senest på dag 3 allerede og forsøkt meg på amming nå iom at nr 1 kom akkurat 1uke før termin [emoji14] blæh!
Ikke veldig optimistisk nei [emoji14]
 
Haha! Har hørt rykter om det, men aner ikke om det er tatt en ordentlig undersøkelse av det :p
Og at svangerskap nr.2 burde vare kortere har jeg forsovet også hørt noe snakk om, men da skulle jeg ha sitti senest på dag 3 allerede og forsøkt meg på amming nå iom at nr 1 kom akkurat 1uke før termin :p blæh!

Jordmor som tok OUL på meg sa det samme. At guttene ofte var tregere :( Jeg gikk 3 dager på overtid med storesøster, så tipper lillebror blir aprilbaby...
 
Back
Topp