hvorfor?

Altså, jeg skjønner godt at hun vil vente.. Menn er sjelden gode til å diskutere når de føler seg angrepet. Og er de morgengretne i tillegg.. Grøss og gru.. Litt viktig å være kalkulerende, holde hodet kaldt.. Da er det lettere å få utav ham fakta, uten at dere begynner å skrike til hverandre. Men jeg må jo innrømme at jeg sannsynligvis hadde stått og hylt og grått og rast selv nå da, om det hadde vært meg.. Men har jo lært at det ikke er så smart..
Lykke til uanset....

hehe.. smart heihei [:D] gjør det, spør om hun vil komme ver en tur fordi du savner henne eller noe og se hvordan hun reagerer.

har ikke merket så mye til at han evt skal ha en annen...ja jeg hadde en mage følese på a det var noe....siden han aldri lar lfen lligge alene med meg....han er mye ute for å fikse biler til forskjellige...det er ikke så lenge siden han var hos henne for å ordne noe,var senest hos venn/venninne av henne for å reparere en bil....han fester ikke mye,og sover heller ikke andre stedersitter en del på nett ja...sitter mye å skriver på msn sin....
nei jeg er ikke redd for han...men tanken på å snakke med noen som ikke har våknet ordentlig er ikke særlig...kan hende de selv ikke vet hva de svarer,ogrett og slett nekter for å ha sagt det senere på dagen om jeg tar det opp igjen....

klem

Jeg skjønner godt at du venter.. Er slik selv også.
Og jeg hadde en slik episode for noen år tilbake jeg og! Jeg merka det var noe galt, og spes etter en episode. Jeg sjekka rett og slett mobilen, fant mer enn en ting å spørre om!
Men jeg tok det ikke med en gang. Jeg gruer meg til slike konfrontasjoner. [&:]

Det er uansett viktig å ta det opp. Si hva du gjorde, og bli ferdig med det. Er uansett hos han feilen ligger, det er han som har ting å forklare.
Og det er vel klart at det foregår noe mellom disse to. Spørsmålet er bare hvor mye.
Ikke la han slippe unna ihvertfall!
Du kommer til å være mistenksom og usikker hele tiden.[:@]

ja jeg gruer meg faktisk ganske bra nå ja....
men skal snakke med ham,tror bare jeg må finne rette tidspunktet å ta det opp på...kanskje jeg kan få snakket til ham om han skal treffe eller fikse biler igjen,om han skal det i dag....syntes ikke detta er kost ,men hvem syntes ikke det....
tenker iksom ikke bare på meg selv heller...tenker litt på nurket som kommer oxo,og dateren min som har blit veldig glad i ham...

klem

selvfølgelig skjønner jeg at du er redd... ikke noe særlig gøy å finne ut hva svaret er heller... vanlig å grue seg for slik. Men det blir verre jo lenger du venter for deg..
Det virker veldig som om det er noe galt, og det er best å finne det ut.

Ikke moro å være alene mamma nei, men det er vel bedre å være det enn å være sammen med en som behandler deg dårlig???
Du må være sterk jente... og ja, som de andre sier.. hver kald ovenfor han.. lat som om du ikke bryr deg!
Bare si at du har rett til en forklaring fordi det har du. Og hvsi han er uskyldig så ja.. da gir han deg en ærlig forklaring, uten kjefting og bråk.

ORIGINAL: HeiHei

vet du ikke hvem denne jenta er? du har jo nummeret... vel, jeg vet hva jeg hadde gjort! sendt en melding fra han sin mobil og bedt henne komme, fordi "du ikke er hjemme"...

DENNE STØTTER JEG HELT OG FULT UT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

skjønner det lena [:D]

har ikke gode råd, å det er vanskelig å kunne si hva som er rett å galt (om tidspunktet å ta ting opp på). Det vet du best som kjenner han. Men bare du tar det opp, å ikke lar han behandle deg slikt. Å med tanke på det du selv sier. Datteren din, den som kommer & ikke minst DEG!!!

Håper det ordner seg, å gå inn på msn å sett på logg føringer. Så kan du følge med eer åsså hva han holder på. Jeg ville ha blidd reine dektektiven av dette...hehe!!
Nei ikke mye å spøke med, mente ikke det....

Stå på ditt, håper det går bra!

Kathrine

Bedre å hoppe i det enn å krype i det[:@]Jeg sitter enda å koker jeg...Møkkamann[:@][:@]Forbasket heller at de ikke fatter hvor mye de egentlig ødelegger! Er da for pokker ikke mye bra for deg å sitte der å ha det slik! Neida det tenker de ikke på næi!![:@]
Hadde jeg vært der så skulle jeg ha hjulpet deg med den store stekepanna ja!![>:][:@]

føler jævli masse med deg å syns fryktelig synd på deg[:(]men stand up for your rights girl! Dette skal du neimen ikke finne deg i!!

hei Lena... skjønner at du vil vente til han våkner, hadde det slik en gang jeg også, forferdelig vondt å se noe sånt... Men jeg mener at et par ikke skal ha noen hemmligheter for hverandre... Og det er jo klart at han skjuler noe, om du vet hva hun heter kan du jo spørre hvem er hun? og hvorfor sender hun slike meldinger til han? håpe du får snakka med han i hvertfall.. slik går det ikke ann å ha det....

sant det du sier,men er redd for å gjøre vodt værrre oxo....vil jo ikke miste ham...er utrolig glad i ham....hvorfor?
godt spørsmål etter dette...

klem

men vil du ikke vite sannheta da lena?
trur du virlkelig han kommer til å innrømme noe som helst?

sannheta kan nåkk som såre som et helvete JA, og jeg skjønner godt at du ikke vil miste han...dere er tross alt gravid sammen.

Men dere kan jo "jobbe" med det, men da kreves sannhet....

hallo lena...vil du virkelig beholde en som er utro mot deg?? (hvi han er det??) nei, hadde faen meg sendt mld til hu kjerringa og lata som om jeg var han... da finner d ut ting, og seriøst.. du vet at det finnes bedre gutter der ute i verden??
få opp selvtilliten din jente.. jeg hadde slått og slått og slått og slått litt til eg hadde jeg funnet ut at kjærsten min hadde holdt på sånn!!

men vær litt detektiv. Og jeg må spørre.. hvis det var ei venninne av deg som hadde funnet ut dette om kjæresten sin, hva hadde du gitt henne som råd????

klart jeg vil vite sannheten...det er så klart ikke noe annet jeg vil...
helt ærlig så vet jeg ikke hva han vil si...kanskje,kanskje ikke de er det jeg vet til nå....

klem

jeg blir så SINT, og midt oppi vaskinga så funker det for nå er jeg snart ferdig med hele leiligheten...

Og det er DU som skal bli SINT ikke jeg!!!

[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

kan jo ikke si jeg er blid og fornøyd nei..men er egentlig mest lei meg...
merker jo som sagt at irritasjonen er der,men man kan jo ikke regne med stort annet heller...
klem

jeg hadde skrevet: hei vennen, savner deg jeg.. hva driver du med da???? skal vi møtes i dag eller??? Lena skal til ei venninne i kveld nemlig!!

Og så hadde jeg sett hva hun svarte og skriver hun.. svaner deg også så hadde jeg tatt mobilen slengt den i trynet hans dratt fram bagen hans og begynt å pakke klærne hans.. og vært veldig kald og sagt.. du kan jo prøve å forklare deg mens jeg pakker tinga dine... og sett stygt på han [:@]

Ikke lett dette nei! Jeg tror at i det lange løp så vil det nok lønne seg å ta denne oppvasken så snart som mulig. Ting blir desverre bare verre av å vente, og dette går ikke over selv om du ikke tar en konfrontasjon. Jeg skyr krangling og bråk som pesten selv , men noen ganger bare må man! Dine barn ,både datteren din og den du venter blir uansett påvirket av dårlig stemning i hjemmet , og da kan det være greit for deg å vite hvor du står! Det er jo ikke sikkert at han går?
Det jeg lurer på er hva slags "jente" som legger seg etter en mann som skal bli far om kort tid? Hun kan ikke være noe serlig å ha?

Kjenner det KOKER i hele meg når jeg leste dette[:@][:@]

Hadde det der skjedd meg, deven, jeg hadde knust opp døra og revet av han dynen og spurt hva i hælvete dette er for noe, og slengt mobilen i trynet på ham.

Du fortjener en forklaring!

Hadde en venninne som gikk gjennom det samme.

Jævla mannfolk, sier jeg altså!

fy f[:@][:@][:@] blir så sint eg!! unnskyld meg, men for ein idiot!

DU FORTJENER BETRE!! IKKJE FINN DEG I SÅNT DRITT!

så klart det er vondt, og du blir lei deg, eg har vert i samme situasjon med min eks ! var ikkje gravid, men eg var sååå glad i han, og ville gjere alt for at han sku velge meg liksom..HALLO!! kva faen skal me med sånne mannfolk!?

og kva skal barnet ditt med ein sånn uansvarlig dritt til far? så klart må ha få lov å ha sitt ansvar, men eg hadde seriøst kastet han på hodet ut!

unnskyld at eg blir sint, og dette er så klart kun du som kan finne ut av, men ikkje lur deg sjølv, er det først utroskap, så er det ikkje eit forhold som er verdt å bygge videre på! vil du kunne stole på han igjen?? vil du gå sånn og vera redd for kortid han gjere dette igjen??
nei, ver tøff! ta tak i han, og be han pakke seg ut døra! [:@]

*puster rolig* hmm..lykke til, OG STOR KLEM!! hjelper sikkert lite men..

Back
Topp