Hehhe utrolig hissige folk blir her inne mange ganger[8D]hærlig[:)] Ang den damen som jeg snakket om som var hjemmeværende, men som jobbet litt, hjemme alstå, skrev bøker tror jeg hun gjorde når ungene var i barnehagen. Synes det var litt rart at hun selv synes at den andre damen som var yrkesaktiv, ikke ville ha mer tid med barna. Så gjør hun det samme selv.
Jeg er i perm frem til mars, så begynner jeg på jobb i 50% stilling. Jeg kunne aldri i verden tenke meg å sende ungen i barnehagen på dagtid når jeg selv er hjemme uansett.
Nei ikke alle er ved god helse og trenger avlastning, det har jeg full forståelse for. Det går ann å finne på masse kjekt hjemme også. Dra på besøk, åpen barne hage f.eks, ut på tur[:)]
Til dere som synes dette var et "gammelt" tema: Så synd for dere da.[8D] Har du/dere så mye spennende å skrive om her inne sjæl da kansje??? Og ja guriiiiiiii som man blander seg bare pga av at man stiller et spørsmål eller vil diskutere noe som man synes er interessant. Fy altså!!!!!!!!!!!!! [8D]