Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest?

CD 14

Og maksimal på monitor. Nå ble det ingen babydans på lørdag, men sent i går kveld i stedet. Så da lurer jeg litt på om jeg skal hoppe over i dag og vente til i morgen? Det skal vel i utgangspunktet holde? Samboer har jo som sagt litt varierende på sine svømmere, så da er vel ikke altfor ofte optimalt? Vanskelig å vite hva man bør gjøre. Men tror ikke samboer orker 3 dager på rad…

Hva ville du gjort? :rolleyes:
IMG_2422.jpeg
 
CD 14

Og maksimal på monitor. Nå ble det ingen babydans på lørdag, men sent i går kveld i stedet. Så da lurer jeg litt på om jeg skal hoppe over i dag og vente til i morgen? Det skal vel i utgangspunktet holde? Samboer har jo som sagt litt varierende på sine svømmere, så da er vel ikke altfor ofte optimalt? Vanskelig å vite hva man bør gjøre. Men tror ikke samboer orker 3 dager på rad…

Hva ville du gjort? :rolleyes:
Vis vedlegget 443599

Annenhver dag skal jo absolutt være optimalt nok, så kanskje vente til i morgen siden sist var i går kveld? ❤️
 
PP 71, CD 8

Da var vi inn i nok en PP. Jeg tar ting litt som det kommer kjenner jeg. Stresser ikke med noe. Men de gangene vi faktisk skal babydanse, så kommer jeg til å bruke Prefert når det er sånn ca rundt eggløsning.

Så har jeg fått en ny fertilty reading:
IMG_2771.jpeg
IMG_2772.jpeg
IMG_2773.jpeg
IMG_2774.jpeg
IMG_2775.jpeg
IMG_2776.jpeg


Krysser fingrene for at dette stemmer, og at bønna sitter helt til mål denne gangen. Hu hadde jo faktisk rett en gang, men da mistet vi. Hun var spot on på noen tall og måneder!!! :smiley-angelic001
 
PP 71, CD 8

Da var vi inn i nok en PP. Jeg tar ting litt som det kommer kjenner jeg. Stresser ikke med noe. Men de gangene vi faktisk skal babydanse, så kommer jeg til å bruke Prefert når det er sånn ca rundt eggløsning.

Så har jeg fått en ny fertilty reading:
Vis vedlegget 445323Vis vedlegget 445324Vis vedlegget 445325Vis vedlegget 445326Vis vedlegget 445327Vis vedlegget 445328

Krysser fingrene for at dette stemmer, og at bønna sitter helt til mål denne gangen. Hu hadde jo faktisk rett en gang, men da mistet vi. Hun var spot on på noen tall og måneder!!! :smiley-angelic001
Har du gjort dette tidligere også? Synes det er litt interessant og har akkurat gjort det samme :wtf:
 
Last edited:
Ja har gjort det før, og det stemte jammen! Men som sagt så satt den jo ikke til mål den gangen heller. Kall meg gjerne rar og overtroisk, men jeg tror på slikt jeg :happy:
Gøy! Jeg har ikke gjort det før men fikk litt blod på tann og kjøpte fra fire forskjellige sånn at jeg kunne sammenligne. Det er jo mye åpne påstander men enkelte greier som de skriver er ganske fascinerede også synes jeg det er fint å kunne finne litt motivasjon i slike ting om det så ikke er en ekte sannhet så er det hvertfall en slags sannhet for meg og det er godt nok :) Om du er rar og overtrosik er jeg nok i samme gate :meh:
 
PP 71, CD 8

Da var vi inn i nok en PP. Jeg tar ting litt som det kommer kjenner jeg. Stresser ikke med noe. Men de gangene vi faktisk skal babydanse, så kommer jeg til å bruke Prefert når det er sånn ca rundt eggløsning.

Så har jeg fått en ny fertilty reading:
Vis vedlegget 445323Vis vedlegget 445324Vis vedlegget 445325Vis vedlegget 445326Vis vedlegget 445327Vis vedlegget 445328

Krysser fingrene for at dette stemmer, og at bønna sitter helt til mål denne gangen. Hu hadde jo faktisk rett en gang, men da mistet vi. Hun var spot on på noen tall og måneder!!! :smiley-angelic001
Hun jeg brukte var spot on, men fikk feil på kjønn. Krysser alt for dere :Heartred
 
CD 12 & EGGLØSNING

Og der var det el allerede. Det kom litt for brått på oss dessverre, så aksjelegginga ble så som så. Men vi rakk å legge på morgenen i dag:D Hadde veldig el smerter i går kveld/natt, så håper dette ble spot on… Siden el kom litt før det den har pleid den siste tida, så var vi litt vel avslappa i forhold til aksjer. Men men…det skal jo holde med ei litta celle så:confused013
IMG_2800.jpeg
 
Last edited:
Back
Topp