Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ånei, tviholder på det ene halvgode. Hørte nettopp en podkast om en som ble gravid ved IVF med kun ett halvgodt egg, så prøver å være optimistisk for deg litt til. Men skjønner at livet må føles utrolig kjipt for deg nå Sender en god styrkeklemIngen god nyhet i dag. 3 av de 4 befruktede eggene er ikke lenger med siden de har sluttet å dele seg. Vi har et halvbra egg igjen, men de var ikke optimistiske med at vi får innsett i morgen dessverre så ser ikke ut for at vi blir gravide denne gangen heller…føler at jeg snart vil gi opp nå…
TakkÅnei, tviholder på det ene halvgode. Hørte nettopp en podkast om en som ble gravid ved IVF med kun ett halvgodt egg, så prøver å være optimistisk for deg litt til. Men skjønner at livet må føles utrolig kjipt for deg nå Sender en god styrkeklem
Hurra!! Krysse fingre og tær nåJeg ruger!!!
Det siste egget lurte oss og har fortsatt å dele seg. Embryologen ratet det til average, men han hadde absolutt tro på at dette kunne gå bra
Jeg ruger!!!
Det siste egget lurte oss og har fortsatt å dele seg. Embryologen ratet det til average, men han hadde absolutt tro på at dette kunne gå bra
Hurra!! Krysse fingre og tær nå
Ååååh, så fantastisk å lese Håper og krysser alt jeg har for at dette går veien
Masse lykke til! Håper dette er gullegget!!
Takk! Så gode dere erKrysser alt for deg nå
Krysser fingrene!!Jeg ruger!!!
Tror det er sånn at hvis man kaster opp innen så å så lang tid bør man ta ny. Men én dag fra av eller til gjør nok ingen forskjell håper det er et godt tegn da!5 DPO
I dag på morgenen ble jeg så sinnsykt kvalm etter å tatt vitaminene, Prednisolon, Klexane og Cyclogest, at jeg måtte løpe på do og kaste opp. Vært småuggen i hele dag. Redd for at jeg burde tatt Prednisolon på ny, men også redd for å ta for stor dose…haff alt man skal bekymre seg for men får håpe det gikk greit likevel…
Krysser fingrene!!
Krysser fingrene Masse lykke til!
Ååå for en god nyhet! Krysser alt jeg har for at det går riktig vei denne gangen
Tusen takk. SOM vi håper!!Hurra for ruging Håper på det er gullegget