Hvorfor skal det ta så lang tid å få til det man ønsker mest?

Ingen god nyhet i dag. 3 av de 4 befruktede eggene er ikke lenger med siden de har sluttet å dele seg. Vi har et halvbra egg igjen, men de var ikke optimistiske med at vi får innsett i morgen dessverre:arghh: så ser ikke ut for at vi blir gravide denne gangen heller…føler at jeg snart vil gi opp nå…

Ingen god nyhet i dag. 3 av de 4 befruktede eggene er ikke lenger med siden de har sluttet å dele seg. Vi har et halvbra egg igjen, men de var ikke optimistiske med at vi får innsett i morgen dessverre:arghh: så ser ikke ut for at vi blir gravide denne gangen heller…føler at jeg snart vil gi opp nå…
Ånei, tviholder på det ene halvgode. Hørte nettopp en podkast om en som ble gravid ved IVF med kun ett halvgodt egg, så prøver å være optimistisk for deg litt til. Men skjønner at livet må føles utrolig kjipt for deg nå ❤️ Sender en god styrkeklem ❤️

Jeg ruger!!! ❤️:sad015

Det siste egget lurte oss og har fortsatt å dele seg. Embryologen ratet det til average, men han hadde absolutt tro på at dette kunne gå bra❤️

Ååååh, så fantastisk å lese :love017 :sad010 Håper og krysser alt jeg har for at dette går veien:Heartred:Heartred:Heartred

Krysser fingrene :Heartred :Heartred Masse lykke til!:love7

5 DPO

I dag på morgenen ble jeg så sinnsykt kvalm etter å tatt vitaminene, Prednisolon, Klexane og Cyclogest, at jeg måtte løpe på do og kaste opp. Vært småuggen i hele dag. Redd for at jeg burde tatt Prednisolon på ny, men også redd for å ta for stor dose…haff alt man skal bekymre seg for:dead: men får håpe det gikk greit likevel…

5 DPO

I dag på morgenen ble jeg så sinnsykt kvalm etter å tatt vitaminene, Prednisolon, Klexane og Cyclogest, at jeg måtte løpe på do og kaste opp. Vært småuggen i hele dag. Redd for at jeg burde tatt Prednisolon på ny, men også redd for å ta for stor dose…haff alt man skal bekymre seg for:dead: men får håpe det gikk greit likevel…
Tror det er sånn at hvis man kaster opp innen så å så lang tid bør man ta ny. Men én dag fra av eller til gjør nok ingen forskjell :) håper det er et godt tegn da! :Heartred

Jeg tenkte først at jeg skulle vente med test til testdag, men jeg valgte å teste ut Ovitrelle denne gangen, sånn ordentlig:wacky:

Så derfor kommer jeg til å legge ut tester for hver dag utover.

Er 6 dpo i dag og 8 dager siden siden Ovitrelle ble satt, og jeg hadde håpet at Ovitrelle var ute nå. Men ser ut for at den nok sitter i to dager til tenker jeg…

Fra nå av kommer jeg til å teste to ganger om dagen, slik jeg har gjort i dag - morgen og kveld. Da får jeg beroliget testetøsa i meg, og i tilegg slippe å kjøre på med 5 (! Ja det skjer:facepalm:) tester om dagen.

Så er bare å krysse fingrene fremover nå❤️

…..og ja, vi har katter :playful: derav masse kattehår i tapen:hilarious:
079B945D-0AC0-48AD-B147-8AB2F527A455.jpeg

Back
Topp