De har sikkert like mange forskjellige grunner til å få barn som alle andre har vil jeg tro..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt spørsmål!Hva menes egentlig med fattig??
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Nei mangel på prevensjon er vel greia. Men tror jeg hadde latt være å ha samleie som en del av sex hvis jeg ikke hadde råd til mat til ungene. Men det er vel kanskje mangel på seksualundervisning også ...De har vel ikke samme tilgang på prevensjon som vi har, ikke alle som har frivillig sex heller, ikke penger til abort osv.
Tror dessverre ikke alltid kvinnene bestemmer dette selv .....Nei mangel på prevensjon er vel greia. Men tror jeg hadde latt være å ha samleie som en del av sex hvis jeg ikke hadde råd til mat til ungene. Men det er vel kanskje mangel på seksualundervisning også ...
Veldig bra spørsmål! Har flere venninner som er lærere og førskolelærere, og de forteller ofte om at verstingene er foreldre med karrierefokus og godt med penger på konto. Ungene kommer på skolen/bhg uten vinterklær og mat, og foreldrene stiller sjelden opp på arrangement/dugnader.! De har liksom fullt opp med seg selv og sitt og rekker ikke følge opp barna.Lyst til å vri litt på den... Vil god økonomi automatisk gi barna et godt liv?
Men klarer ikke mennene å tenke selv også? De er jo også fattige foreldre som ikke har penger til ungene sine...Tror dessverre ikke alltid kvinnene bestemmer dette selv .....![]()
For ikke å snakke om voldtekter....Nei mangel på prevensjon er vel greia. Men tror jeg hadde latt være å ha samleie som en del av sex hvis jeg ikke hadde råd til mat til ungene. Men det er vel kanskje mangel på seksualundervisning også ...
Tenker at de ikke tenker på annet enn sex noen ganger jeg... Tenker ikke på konsekvensene kanskje..Men klarer ikke mennene å tenke selv også? De er jo også fattige foreldre som ikke har penger til ungene sine...
Sent from my iPhone using BV Forum
Tenkte jeg ogJeg sier bare: Don't feed the troll![]()
Merkelig tråd. Finn på noe bedre...
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Sign, men de har vel ikke tilgang til prevensjon som er problemet der.Kommer an på hva du mener med fattig. Har tenkt på det selv, de som lever i den tredje verden med knapt mat på bordet, ikke råd til skolegang til barna, inget helsetilbud, sult og krig...og så får de 5 unger liksom...