Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Britax smile 3Tror vi skal ha Britax 3. Kåret best i test
Veldig fornøgd med smile 2 trur smile 3 er endå bedreBritax smile 3
Eg vurdera det denne gang fordi eg vil ha mini vendt mot meg første tida i sittedel! Er sittedelen lang?Vi kommer til å bruke vognen vi har fra før, som er Stokke Trailz. Elsker at den er høy, har gode terrenghjul, romslig bagdel, veldig god kalesje og vendbar samt regulerbar sportsdel.
Vi har ikke en lang unge, men jeg ser at ho har en god stund igjen i vogna, for å si det sånn. Selene har vi på midterste valget nå og ho er 19 mnd. Står at sportsdelen varer til 15 kg.Eg vurdera det denne gang fordi eg vil ha mini vendt mot meg første tida i sittedel! Er sittedelen lang?
Ulempa med emmaljunga nxt er at den visst ikke kan legges sammen med baggen på, så da må den demonteres og delene legges inn hver for seg... Det gjør at jeg ikke vil ha den! Jeg var veldig fornøyd med min duo edge forrige gang, men da hadde jeg større bil enn nå og kunne bare hive alt i bagasjerommet, det går ikke med denne bilenStår mellom britax smile 3, uppababy vista, emmaljunga nxt og babyjogger, må ha en smal vogn for å få plass i bilen. Må ha en som er smalere enn 58cm.