Hvordan vogn?

En tråd i 'November 2020' startet av Mali86, 20 Apr 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Stjernedama Glad i forumet Novemberlykke 2020

Jeg hadde egentlig tenkt å gå for bugaboo fox, men nå blir det Britax smile 3 :)

2. Mulholland Betatt av forumet Novemberlykke 2020

Vurderer også å kjøpe Britax smile 3... vi skal vente litt med kjøpet, men lurer på om det er helt umulig at den kommer på tilbud de neste månedene siden de er ganske "nye"... :confused:

3. Ell1 Blir kjent med forumet

Vår første vogn er Emmaljunga Edge duo outdoor, perfekt til de forholdene du beskriver. Det var november baby i 2018 også. Veldig fornøyd, vi har trilla mye! Supplerte med en TFK etter hvert.

• Liker Liker x 1
  4. hmy Forelsket i forumet Novemberlykke 2020

Har hatt tfk twist og City premier til storesøster. Veldig fornøyd med tfk her vi bor på landet med kun grusvei og ulendt terreng. Men tfk er knekt og brukes derfor som sovevogn i barnehagen. Så må ha ny til lillesøster. Tror vi skal gå for thule denne gangen

5. Blondie84 Betatt av forumet Novemberlykke 2020

Her blir det Emmaljunga Edge duo igjen, var så fornøyd med det sist :)

6. Heidi95 Flørter med forumet Novemberlykke 2020

Her blir det nok Bugaboo Fox :)

7. Mmjf Forelsket i forumet Novemberlykke 2020

Har en emmaljunga Edge, men lurer på å kjøpe ny når vi bytter til sportsdel, en som er lettere og bedre kalesje.

8. Soli86 Betatt av forumet Novemberlykke 2020

Her blir det Britax smile3 :) Masse flotte vogner å velge imellom på markedet, men etter masse lesing, turer innom butikker så falt valget på den og jeg gleder meg til å ta den i bruk :Heartblue:dummy:

Del denne siden