Hvordan vogn?

Jeg hadde egentlig tenkt å gå for bugaboo fox, men nå blir det Britax smile 3 :)
 
Vurderer også å kjøpe Britax smile 3... vi skal vente litt med kjøpet, men lurer på om det er helt umulig at den kommer på tilbud de neste månedene siden de er ganske "nye"... :confused:
 
Jeg blir helt svett av tanken på å bevege meg inn i vogn-jungelen! Har 0 erfaring med dette og vet rett og slett ikke hva jeg bør se etter og hva vi ønsker oss av en vogn. Jeg jeg ser jo i denne tråden at det er vel like mange meninger som det er folk.

Vi bor sånn til at vi har mange grusveier og skogsbilveier (av varierende kvalitet) å trille på når den tid kommer, vet ikke om det er noe å tenke ekstra på kontra de som kan trille på strøken asfalt?

Og der stopper det for min del. Noen som har noen gode tips til hvor vi bør begynne så mottas de med stor takk:greet025
Vår første vogn er Emmaljunga Edge duo outdoor, perfekt til de forholdene du beskriver. Det var november baby i 2018 også. Veldig fornøyd, vi har trilla mye! Supplerte med en TFK etter hvert.
 
Har hatt tfk twist og City premier til storesøster. Veldig fornøyd med tfk her vi bor på landet med kun grusvei og ulendt terreng. Men tfk er knekt og brukes derfor som sovevogn i barnehagen. Så må ha ny til lillesøster. Tror vi skal gå for thule denne gangen
 
Her blir det Emmaljunga Edge duo igjen, var så fornøyd med det sist :)
 
Har en emmaljunga Edge, men lurer på å kjøpe ny når vi bytter til sportsdel, en som er lettere og bedre kalesje.
 
Her blir det Britax smile3 :) Masse flotte vogner å velge imellom på markedet, men etter masse lesing, turer innom butikker så falt valget på den og jeg gleder meg til å ta den i bruk :Heartblue:dummy:
 
Back
Topp