Hvordan vogn?

jeg har en babyjogger city mini... det går å få inn den og en bagg og ei stelleveske, da er bagasjerommet fullt... jeg tviler på at ei emmaljungavogn kan bli så lita, ser ikke sånn ut på bilder av sammenlagt vogn så da har jeg slått den fra meg.
Som jeg skrev, det kan den. Du kan tvile så mye du vil, men vi fikk plass til alt det i vår bil. Mulig deres bagasjerom er mindre da.
 
Tror den blir ganske så flat Utfra det jeg ser på YouTube iallfall :)
Vi skal ha bugaboo Buffalo og det er samme konsept på den - bagen må av. Hadde det på cameleon også - tok null og niks :)
 
Det stemmer, men det tar meg (seriøst) 2 sek og klikke/løfte av baggen. Dessuten er vogna så liten når den er sammenlagt at det er totalt verdt det! Vi løfter riktignok hele vogna rett i bagasjerommet uten å slå den sammen først. Det hadde aldri gått med de eldre emmaljunga-vognene :) Om det er eneste grunn til at du ikke vil ha den vogna ville jeg tenkt meg litt nøyere om og prøvd å slå sammen i butikk ;-)

Edit. Kan legge til at vi i jula fikk plass til vår nxt90, 3 kofferter, lekekjøkken, trehjulssykkel og et drøss andre julegaver i bagasjerommet vårt i honda crv. Vennina si si vogn (tror det er edge duo?) slukte havle plassen i galaxyen..

Har du bilstol som hører til, så du bare kan klikke den til vogna når baby sover i bilen?
 
Vi har Bugaboo Fox som jeg elsker så den blir brukt videre til nestemann og. Tenkte å kjøpe en britax b-motion 4 plus så største her fortsatt har en sovevogn hjemme også :)
Eg skal selge mi, for vi bruka den ikkje! Kun brukt i helgane nokre månadar - om det skulle vere abb interesse! :)
 
Eg skal selge mi, for vi bruka den ikkje! Kun brukt i helgane nokre månadar - om det skulle vere abb interesse! :)

Blir nok ikke noe innkjøp med det første. Må se litt an om han fremdeles sover dupp osv og jeg kommer ikke til å bruke vognen som soveplass for babyen før tidligst mars 2021, men takk for tilbudet :)
 
Vi skal selge den gamle stokke trailzen som vi kjøpte brukt til første, og heller kjøpe ny. Veldig usikker på hva vi skal kjøpe. Jenta sitter fortsatt en del i vogn, så lurte litt på en bugaboo donkey. Men har ikke bestemt oss, må se hvordan det utvikler seg fremover :)
 
Kommer til å bruke vår Stokke trailz fra forrige gang :)
 
Veldig fornøgd med den! digga alt med den, bortsett frå at sittedelen ikkje kan vendast! Men den anbefalast på det varmaste!
Så den gjør det kanskje litt problematisk i noen mnd, hvor man kanskje beholder bag delen litt lengere enn normalt da..

Trur du den fungerer bra til joggeturer på asfalt?

Kan bilstol festes på den?
 
Så den gjør det kanskje litt problematisk i noen mnd, hvor man kanskje beholder bag delen litt lengere enn normalt da..

Trur du den fungerer bra til joggeturer på asfalt?

Kan bilstol festes på den?
Det trur eg fungera veldig bra :)
Ja, med adapter kan den det ☺️
 
Skal bruke Bugaboo Buffalo som vi har etter storebror, har vært kjempefornøyd med den vogna! :)
 
Herreguuud.. handle vogn
Hadde helt glemt hvor mye jeg elsket «rede bygging»
Vi hadde emmaljunga city (tror jeg den het) husket d var veldig fint å kunne ta av bag delen som man kunne bære med seg inn på besøk osv slik at de hadde et sted å ligge. Samtidig som den var god å trille.
Har ikke sjekket men om de enda har en slik modell. Noen som vet om d finnes?
 
Back
Topp