Hvordan vogn?

Mali86

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2020
Hvordan vogn blir dere å velge?

Her tenker jeg at vi vil nyte godt av en vogn som kan være med bf på joggeturer. Om noen har tips, mottas de med stor takk ❤
 
Eg har ei babyjogger city elite (som vi bruka som sovevogn i barnehagen no) og vi er strålande fornøgd med den!
 
Jeg vurderer babyjogger city premier, britax smile 3 eller buggaboo... Tenkte å følge med bruktmarkedet utover og se om det dukker opp noe aktuelt. Hadde Emmaljunga til forrige, men det får jeg ikke plass til i bilen min når jeg skal ha inn to barneseter!
 
Står mellom britax smile 3, uppababy vista, emmaljunga nxt og babyjogger, må ha en smal vogn for å få plass i bilen. Må ha en som er smalere enn 58cm.
 
Her virker det som dere har bra kontroll! :happy:
Føler det er en jungel av vogner, å blir bare enda mer forvirret :smiley-bounce022
 
Vi har emmaljunga mondial deluxe og babyjogger city min gt etter storesøster, pluss en TFK som barnehagevogn:angelic::hilarious: har ekstremt lyst på en bugaboo fox eller thule-vogn til denne spiren, men innser at det ikke er verdt det :hilarious: Er utrolig fornøyd med emmaljungaen som babyvogn og i ulendt terreng, kombinert med babyjoggeren!
 
Vi kommer til å bruke vognen vi har fra før, som er Stokke Trailz. Elsker at den er høy, har gode terrenghjul, romslig bagdel, veldig god kalesje og vendbar samt regulerbar sportsdel.
 
Vi kommer til å bruke vognen vi har fra før, som er Stokke Trailz. Elsker at den er høy, har gode terrenghjul, romslig bagdel, veldig god kalesje og vendbar samt regulerbar sportsdel.
Eg vurdera det denne gang fordi eg vil ha mini vendt mot meg første tida i sittedel! Er sittedelen lang? :)
 
Eg vurdera det denne gang fordi eg vil ha mini vendt mot meg første tida i sittedel! Er sittedelen lang? :)
Vi har ikke en lang unge, men jeg ser at ho har en god stund igjen i vogna, for å si det sånn. Selene har vi på midterste valget nå og ho er 19 mnd. :) Står at sportsdelen varer til 15 kg.
 
Last edited:
har forresten en tfk i kjelleren som skal brukes i barnehagen :p
 
Står mellom britax smile 3, uppababy vista, emmaljunga nxt og babyjogger, må ha en smal vogn for å få plass i bilen. Må ha en som er smalere enn 58cm.
Ulempa med emmaljunga nxt er at den visst ikke kan legges sammen med baggen på, så da må den demonteres og delene legges inn hver for seg... Det gjør at jeg ikke vil ha den! Jeg var veldig fornøyd med min duo edge forrige gang, men da hadde jeg større bil enn nå og kunne bare hive alt i bagasjerommet, det går ikke med denne bilen ;)
 
Sett på emmaljunga Edge duo og nxt90
Kriteriene mine er at det er fire hjul, hvor to er svingbare, sportsvogn kan snus begge veier og at det IKKE er ergonomisk sete.
 
Har emmaljunga city cross (?) fra forrige barn i 2015, tenker vi bruker den :) Vurderer kanskje en ny når ungen skal over i sportsdelen, for emmaljungaen er ganske tung med sportsdel. Men var veldig fornøyd med den sist!
 
Blir en bugaboo Buffalo :) var så sinnsykt fornøyd med cameleon til yngste, men her vi bor nå er vi avhengig av litt kraftigere hjul.
Hadde en oth i bhg som var super som sportsvogn og sovevogn - men babybagen er knøttliten og ungen kan bare sitte fremover.. solgte den gjorde jeg og ikke så lenge før jeg ble gravid igjen :p
 
Har en emmaljunga Edge duo fra før, så skal jeg kjøpe meg en joggevogn og da tror jeg valge blir thule urban glide 2
 
Back
Topp