Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her! Håper sånn at hun snur seg med hodet ned, men så langt kjenner jeg at hun bare går frem og tilbake mellom tverrleie og seteleieLeste i dag at foranliggende morkake kan gjøre at baby ligger i tverrleie/seteleie. Stemmer på meg værtfall.
Samme her, kan jo ikke bøye meg ned lengereMed hode oppi ribbeina mine. Fy søren så plagsomt. Skikkelig ubehagelig
Har morkaka forann jeg å, og babyen i tverr/skrå/seteleieLeste i dag at foranliggende morkake kan gjøre at baby ligger i tverrleie/seteleie. Stemmer på meg værtfall.
Ja er det ikke rart. de to jeg har frafør har jo liggi med hodet ned tidlig. Så måtte fordype meg litt i sete/tverleie. Men syntes ikke det høres så skummelt ut.Har morkaka forann jeg å, og babyen i tverr/skrå/seteleie
Det samme her også. Storesøster festet seg tidlig, hadde morkaken bak. Spent på om hun her snur seg! Leste i går at de ikke prøver å snu når morkaka ligger foran.Ja er det ikke rart. de to jeg har frafør har jo liggi med hodet ned tidlig. Så måtte fordype meg litt i sete/tverleie. Men syntes ikke det høres så skummelt ut.
Her også! Savner faktisk det å bli sparket i ribbeina i stedet. I går måtte jeg dytte bort hodet for kjentes som om ribbeina på høyre side skulle skyves ut av magen min!Samme her, kan jo ikke bøye meg ned lengere
Jeg er redd for å skvise hodet med ribbeina mine jeg må ofte dytte det unna jaHer også! Savner faktisk det å bli sparket i ribbeina i stedet. I går måtte jeg dytte bort hodet for kjentes som om ribbeina på høyre side skulle skyves ut av magen min!