Hvordan ligger din baby?

Så frustrerende! Var vendingen vond? Ja, jordmor mente at baby her meest sannsynlig ikke ville snu seg igjen men vi får se. Skal ha ny vekstkontroll om 4 uker så skal nok klare å senke skuldrene om den ligger likt da! Forrige gang festet ikke hodet seg (første graviditet) så forventer ikke det nå heller
Så frustrerende! Var vendingen vond? Ja, jordmor mente at baby her meest sannsynlig ikke ville snu seg igjen men vi får se. Skal ha ny vekstkontroll om 4 uker så skal nok klare å senke skuldrene om den ligger likt da! Forrige gang festet ikke hodet seg (første graviditet) så forventer ikke det nå heller
Det kommer nok til å gå kjempefint :) Jeg fikk beskjed om at leie etter vending var ustabilt, så forventet egentlig at hun kom til å snu tilbake selv om jeg håpet at hun ikke skulle gjøre det. Det gjorde ikke vondt for min del, men mulig det blir litt verre når babyen blir enda større. Førstemann her lå med hodet veldig dypt tidlig, men fikk ikke beskjed om at hodet hadde festet seg her heller da, så har ingen forventninger om det nå heller om hun finner på å legge seg med hodet ned :p
 
Back
Topp