Hvordan ligger din baby?

Jeg er i uke 30, og fortsatt seteleie her... Skal tilbake på vekstkontroll om 2,5 uke så da får vi se om hun har snudd seg :happy:
 
Min veksler mellom seteleie og tverrleie. Mye romstering. På sist vektkontroll bad legen meg forberede meg på setefødsel, på sist svangerskapskontroll bad jordmor meg slappe av; det er god tid til å snu seg før fødsel. Vi får se. Førstemann låg med hode ned fra uke 28.
 
Hodet nedover og ryggen inn mot venstre side, rumpa rett over navlehøyde og beina bøyd over mot høyre side. Kjenner mest bevegelser nede på høyre side, så må jo være hendene jeg kjenner da.
 
I dag ligger hun med Hodet ned og ryggen på Høyre side :)
For 3 uker siden satt hun på rompa
For 4 uker siden lå hun med hodet ned og ryggen på Venstre side :p
 
Hatt hodet godt ned i bekkenet siden OUL. I Telemark har vi tilbud om ekstra UL og i dag lå han fortsatt med hodet ned, godt ned i bekkenet. Og føttene er som regel i høyre side:happy:
 
Ligger fortsatt med hodet ned etter sjekk i uke 32. Det jeg syns er rart er at jeg for det meste kjenner liv og dunk langt nede og lite oppe ved siden eller ved ribbein der bena visnok skulle være. Har morkaka bak så kanskje hun ligger å sparker på den..?
 
Hodet godt ned med ryggen på Venstre side på kontroll i går og kjennes ut som om hun ligger sånn ennå :)
 
I dag på vekstkontroll lå hun med rompa ned og bøyde bein, så setefotleie. Er 31+6, så håper hun snur seg om ikke altfor lenge! Førstemann lå med hodet godt ned fra første vekstkontroll i uke 26 og alltid etter det, så litt uventet.
 
Var på ny kontroll i dag (34+1) og lille ligger med hodet ned, ryggen ut mot høyre side og rumpa presser opp mot ribbebeinet mitt. Ligget med hodet ned en stund, håper han holder seg nede.
 
Leste i dag at foranliggende morkake kan gjøre at baby ligger i tverrleie/seteleie. Stemmer på meg værtfall. :hungover:
 
Leste i dag at foranliggende morkake kan gjøre at baby ligger i tverrleie/seteleie. Stemmer på meg værtfall. :hungover:
Samme her! Håper sånn at hun snur seg med hodet ned, men så langt kjenner jeg at hun bare går frem og tilbake mellom tverrleie og seteleie :depressed:
 
Har morkaka forann jeg å, og babyen i tverr/skrå/seteleie :nailbiting:
Ja er det ikke rart. :inpain: de to jeg har frafør har jo liggi med hodet ned tidlig. Så måtte fordype meg litt i sete/tverleie. Men syntes ikke det høres så skummelt ut. :cool::p
 
Ja er det ikke rart. :inpain: de to jeg har frafør har jo liggi med hodet ned tidlig. Så måtte fordype meg litt i sete/tverleie. Men syntes ikke det høres så skummelt ut. :cool::p
Det samme her også. Storesøster festet seg tidlig, hadde morkaken bak. Spent på om hun her snur seg! Leste i går at de ikke prøver å snu når morkaka ligger foran.
 
Her også! Savner faktisk det å bli sparket i ribbeina i stedet. I går måtte jeg dytte bort hodet for kjentes som om ribbeina på høyre side skulle skyves ut av magen min!
Jeg er redd for å skvise hodet med ribbeina mine jeg :eek: må ofte dytte det unna ja :facepalm:
 
Jeg er så misunnelig på dere som kan kjenne hvordan babyen ligger! :woot: Men i dag fikk jeg i allefall vite av jordmor at hodet ligger godt nede (32+2).
 
Back
Topp