Da var det nok der det kom fra! Hehe3.9 [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da var det nok der det kom fra! Hehe3.9 [emoji4]
Det er ganske stort. Jeg har to 34, to 35 og en 37 hjemme.
4255g ble fasiten her.Min lå på +13% den ene gangen veksten ble sjekket, tipper selc at han kommer til å være i underkant av 4000g når han kommer.
4255g ble fasiten her.
Dagen før. Men både barnepleier og barnelege undret på om terminen kanskje var litt feil, og at han egentlig var litt overtidig, for han er veldig tørr og sprukken i huden enkelte steder, og har laaaange negler.Stor gutt. Han ble født rett rundt termin nå vel?
Dagen før. Men både barnepleier og barnelege undret på om terminen kanskje var litt feil, og at han egentlig var litt overtidig, for han er veldig tørr og sprukken i huden enkelte steder, og har laaaange negler.
Men var jo ikke en stor baby det vel? er vel helt gjennomsnittlig for en gutt det?Dagen før. Men både barnepleier og barnelege undret på om terminen kanskje var litt feil, og at han egentlig var litt overtidig, for han er veldig tørr og sprukken i huden enkelte steder, og har laaaange negler.
Men var jo ikke en stor baby det vel? er vel helt gjennomsnittlig for en gutt det?
Kanskje ikke gjennomsnittlig men normal da, er vel først når de bikker 4500 at de blir regnet som stor. Men jeg aner ikke, men vet jo selv at jeg får en jente på over 4kg, så da regnes vel også hun som stor...Født til termin er vel gutter i snitt 3750 gram? Om jeg ikke husker feil. Det regnes vel innenfor normalen, men ikke som gjennomsnittlig. Min første kom på overtid og var 4260, og både da og i ettertid er det sagt fra JM og fødselslege at han var stor. Er skrevet på helsekortet mitt denne gangen at jeg fødte en stor gutt på 4260 i 2013
De ser ikke barn på den størrelsen så veldig ofte, både jordmødre, barnepleier og barnelege omtalte han som "stor gutt". Men han er innenfor normalen ja. Gjennomsnittsstørrelsen på mine barn før han her kom var 3498g, og da var de to gutta 3150g og 3450g, så han er betraktelig større enn de fleste av søsknene sine i hvert fall.Kanskje ikke gjennomsnittlig men normal da, er vel først når de bikker 4500 at de blir regnet som stor. Men jeg aner ikke, men vet jo selv at jeg får en jente på over 4kg, så da regnes vel også hun som stor...