Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
3480 gram er gjennomsnitt fødselsvekt i Norge har jeg hørt
Et Par hundre gram mer på gutter enn jenter har jeg hørt?
Et Par hundre gram mer på gutter enn jenter har jeg hørt?
Ble estimert til ca 3000 til fødsel, var 3425g i uke 38
Jenta mi er estimert til å bli rundt 3800-4000g, noe jeg syns er rart da jeg og min samboer begge er små i vekst. vi var begge under 3200 til fødsel.
Jeg er også liten av vekst, men var 4,4 når jeg ble fødtJenta mi er estimert til å bli rundt 3800-4000g, noe jeg syns er rart da jeg og min samboer begge er små i vekst. vi var begge under 3200 til fødsel.
Jeg var 2500 når jeg var fødtJeg er også liten av vekst, men var 4,4 når jeg ble født
Samboeren din da?Jeg var 2700 selv, datteren min 4200 [emoji23][emoji7]
Alle babyer i min familie er svææære i huet... kjenner jeg er mye mer nervøs for det enn at både jeg og bror var godt over 4 kgJeg har ikke fått noen tall, annet enn at baby er litt under gjennomsnittet, og baby følger kurven sin. Hodet er litt lite, men det er ingen overraskelse, hvis baby følger storesøster i størrelse. Hun var rett under 3,3, og hadde lite hode.
Samboeren din da?
Alle babyer i min familie er svææære i huet... kjenner jeg er mye mer nervøs for det enn at både jeg og bror var godt over 4 kg
Det er ganske stort. Jeg har to 34, to 35 og en 37 hjemme.Hva regnes som store og små i hodet da?
Forrige mi var 37 tror jeg..
Det er ganske stort. Jeg har to 34, to 35 og en 37 hjemme.
Alle babyer i min familie er svææære i huet... kjenner jeg er mye mer nervøs for det enn at både jeg og bror var godt over 4 kg
Hva regnes som store og små i hodet da?
Forrige mi var 37 tror jeg..