Hvordan har det gått på TUL

Jeg har fått time 20.02, da er jeg 8+4 på vei. Er det litt vell tidlig eller er det greit?❤️
Det er ikke for tidlig. Jeg har vært på TUL 6+2 og jeg kunne se hjerteslag :)
 
Beregner de ca termin da også?
Nei. Ultralyd skal si hvor langt er du på veg hvis lege måler baby men vanligst er det OUL brukt å beregne termin.
 
Har vært idag. 8+4 men baby er 9+2. Jeg er sikkert når eggløsning var men alle mine vokser fortere det ser ut :) Og den er så liten så alt er litt upresis :) Den var tredje TUL og skal ha ny om 10 dager. Gleder meg så mye!
 
Skal på UL i morgen :)
Da er jeg 7+4. Spennende!
 
16 dager til jeg skal på tul, da er jeg 7+4. Håper de ser noe da, at jeg ikke har regnet feil..
 
Jeg skal om 14 dager, da er jeg 7+4 og håper alt er bra.
Foreløpig veldig sterke symptomer, som jeg håper er et godt tegn på at alt går som planlagt
 
Jeg har fått time 20.02, da er jeg 8+4 på vei. Er det litt vell tidlig eller er det greit?❤️

Man ser hjerteslag, og om det er en eller fler! Men ikke stort mer.. hadde jeg fått bestemme selv hadde jeg ventet noen uker, men selvfølgelig nydelig å se det er liv:)
 
Da har jeg vært på tul. 8+1 og fikk se en liten nøtt som lå helt i ro, men med et veldig fint blinkende hjerte :Heartred fikk høre lyden også, det var ganske magisk! Var utvendig ultralyd, så hun så litt dårlig, men fikk mål på alt fra 7+4 - 8+2, og mente at det mest sannsynlig var målingen som var feil siden det var litt vanskelig å se. Nå håper vi bare at alt fortsetter som det skal, jeg er i alle fall, helt utvilsomt gravid akkurat nå :love7
 
Jeg skal på første UL på mandag, og jeg får hjertebank bare av å tenke på det :p Da er jeg 5+6. Skal ha UL annenhver uke frem til uke 12 pga mange aborter sist prøverrunde. Vet det kan være for tidlig å se hjerte, men jeg håper virkelig vi kan se det, så jeg slipper usikkerheten ❤️
 
Så et bankende hjerte i dag! :Heartred
Så stolt at jeg nesten sprekker av det lille frøet vårt:hilarious::D
 
Jeg skal på første UL på mandag, og jeg får hjertebank bare av å tenke på det :p Da er jeg 5+6. Skal ha UL annenhver uke frem til uke 12 pga mange aborter sist prøverrunde. Vet det kan være for tidlig å se hjerte, men jeg håper virkelig vi kan se det, så jeg slipper usikkerheten ❤️

Vi var i uke 5+? med første, og det vi så da inntaket plommesekk, om jeg ikke husker feil :Heartred Lykke til uansett :Heartred
 
Tar det lang tid å få time til TUL?
 
Var på ultralyd i dag og så en liten babylignende klump med hjerteslag 8+1. Var der for to uker siden også, og da klarte jeg ikke se noe, så mye mer gøy i dag. Vi har fått litt ekstra oppfølging på grunn av blødninger, men nå friskmeldte legen oss så neste blir OUL. Spørs om det blir en privat i uke 12, vil helst se på den lille hver uke fordi det er så sykt koselig og betryggende. Men skal prøve å smøre meg med tålmodighet :p
 
Vi var i uke 5+? med første, og det vi så da inntaket plommesekk, om jeg ikke husker feil :Heartred Lykke til uansett :Heartred
Regner med jeg får komme tilbake etter noen dager/én uke hvis vi ikke ser hjertebank :) Vet det er litt bingo om man se hjertet da - vet både om de som har sett og ikke har sett det så tidlig. Har spottet litt de siste par dagene, så hadde ikke klart å vente lenger uansett nå :p Helga kan ikke gå fort nok! :nailbiting:
 
Var så heldig å få en telefon om at gyn hadde fått en avbestilling på tirsdag :D tenkte det kom til å gå et par uker til
 
Jeg skal på første UL på mandag, og jeg får hjertebank bare av å tenke på det :p Da er jeg 5+6. Skal ha UL annenhver uke frem til uke 12 pga mange aborter sist prøverrunde. Vet det kan være for tidlig å se hjerte, men jeg håper virkelig vi kan se det, så jeg slipper usikkerheten ❤️
Jeg skal på TUL tirsdag. Er 6+1 da. Har også vært gjennom flere aborter så er nervøs for det
 
Var 5+5 ish.. så ikke bankende hjerte men var ikke forventet, men alt stemte overens med antall uker og utv. Tok en ekstra hcg i serum bare for å bekrefte økningen..skal tilbake 7+5 og i uke 10-11. Så får nok all den bekreftelsen jeg trenger.
 
Back
Topp