Hvordan har det gått på TUL

Lurer på om de som blir henvist til ul av fastlegen også får et slikt bilde? Eller er det bare de som går privat? Ble henvist, skal ta ul neste uke og håper virkelig på bilde:Heartbigred[/QUOTE Jeg var i dag, henvist fra jordmor. Var i samme rom som jeg har vært til OUL før, og fikk bilder:)
 
Var på TUL i dag, var henvist fra jordmor fordi jeg fyller 38 rundt termin. Lille målte 6,5 cm (CRL må det vel være), alt så helt fint ut - fikk tilogmed se hvordan blodet strømmet gjennom er bittelite perfekt hjerte. Størrelsen på lille stemte helt med at jeg er 12+6 i dag.
 
9+3 i dag. Klarer å bli like nervøs før hver eneste ultralyd selv om dette var vår fjerde så langt. Denne gangen var det en fantastisk opplevelse! ❤️ Den har virkelig begynt å vokse, og var nå faktisk to dager større enn det jeg er på vei (men gyn snakket ikke om å endre termin). Hjertet hamret avgårde og den rørte litt på seg. For første gang ble jeg litt forelsket i den lille minibabyen :love7 Og gyn sa "Sånn dere. Nå får dere en baby til!" Utrolig rørende å høre ❤️❤️

Vis vedlegget 289751
Så herlig!
Kan jeg spørre hvorfor du har hatt så mange ul? Har det gått mye galt tidligere?
 
Så herlig!
Kan jeg spørre hvorfor du har hatt så mange ul? Har det gått mye galt tidligere?
Ja, da vi prøvde på førstemann mistet vi fem ganger (én gang i uke 12). I tillegg spottet jeg lenge nå, så gyn ville ha meg inn ofte for å være sikker på at den utviklet seg som den skulle. Veldig beroligende ❤️
 
Ja, da vi prøvde på førstemann mistet vi fem ganger (én gang i uke 12). I tillegg spottet jeg lenge nå, så gyn ville ha meg inn ofte for å være sikker på at den utviklet seg som den skulle. Veldig beroligende ❤️
Så bra at gynekologen tar deg seriøst og følger opp tett. Krysser fingrene for at alt går bra denne gangen.
 
Så bra at gynekologen tar deg seriøst og følger opp tett. Krysser fingrene for at alt går bra denne gangen.
Tusen takk ❤️ Ja, jeg er veldig glad for at han av eget initiativ har satt meg opp så ofte. Nå blir det ikke før om 2 uker igjen, så det betyr vel at vi begynner å nærme oss ganske trygge :)
 
Var på TUL i dag, 12+0, å fikk se ett søtt lite frø som sprella masse rundt :Heartred Etter målene er jeg nå egentlig 12+4, men holder på menstermin fram til OUL i april.
 
Alt bra på tul i dag:happy::happy::happy::happy:
Den lille akrobaten stupte kråke inni der :D
Er i uke 11
 
Jeg ble litt forvirret etter OUL i dag.
Jeg er 14+0 i dag og fosteret ble målt til 92mm og 15+0 iflg UL maskinen.
Jeg trodde egentlig at jeg kunne vært inntil 3 dager senere, siden jeg hadde EL på lørdag og ikke torsdag slik perfekt syklus skulle vist (testet etter EL) Hun virket ganske sikker på målene sine, men ba meg avvente til OUL før jeg endret uke og termin.
Hun prøvde også å måle lårbeinet til babyen, men det var veldig usikkert mål understreket hun, MEN det kom ut til uke 16+0 :nailbiting:
Får vi en kjempe lang baby kanskje????
 
Jeg ble litt forvirret etter OUL i dag.
Jeg er 14+0 i dag og fosteret ble målt til 92mm og 15+0 iflg UL maskinen.
Jeg trodde egentlig at jeg kunne vært inntil 3 dager senere, siden jeg hadde EL på lørdag og ikke torsdag slik perfekt syklus skulle vist (testet etter EL) Hun virket ganske sikker på målene sine, men ba meg avvente til OUL før jeg endret uke og termin.
Hun prøvde også å måle lårbeinet til babyen, men det var veldig usikkert mål understreket hun, MEN det kom ut til uke 16+0 :nailbiting:
Får vi en kjempe lang baby kanskje????
Det er veldig stor usikkerhet i målingane på ultralyd, og fosteret kan vokse i hopp. Vi var med på eit forskningsprosjekt i mitt første svangerskap og da forska dei blandt anna på det :) Men det kan jo hende de får ein lang baby, jenta vår var ganske lang når ho var født, og det stemte bra med målingane undervegs.
 
Jeg ble litt forvirret etter OUL i dag.
Jeg er 14+0 i dag og fosteret ble målt til 92mm og 15+0 iflg UL maskinen.
Jeg trodde egentlig at jeg kunne vært inntil 3 dager senere, siden jeg hadde EL på lørdag og ikke torsdag slik perfekt syklus skulle vist (testet etter EL) Hun virket ganske sikker på målene sine, men ba meg avvente til OUL før jeg endret uke og termin.
Hun prøvde også å måle lårbeinet til babyen, men det var veldig usikkert mål understreket hun, MEN det kom ut til uke 16+0 :nailbiting:
Får vi en kjempe lang baby kanskje????
Ungen min hadde lange bein og stort hode på oul. Alltid vært litt lang av seg, det er han fremdeles. Men han kom ut 3505g så ikke veldig stor.
 
Back
Topp