Hvordan har det gått på TUL

Hatt mange småblødninger (egentlig bare på papiret etter dobesøk), ultralyd på torsdag. Så kjenner på det samme som deg! Krysser fingrene for at vi får se hjerteslag begge to :)
Ja har bare vært på papiret her og, krysser fingrene for oss begge:Heartred
 
Jeg var på tul onsdagen som var. Fikk ikke henvisning til sykehuset av fastlegen, «kun» HCG-måling siden jeg var såpass tidlig, og siden frøken utålmodig her ikke klarte å slå seg til ro med det, så ordnet jeg meg en privat ul samme ettermiddagen... :shy: Den viste en søt liten bønnelignende sak med sterke hjerteslag. :Heartred

Så deilig å få bekreftelse på ultralyd! Hvor langt var du på vei på bildet?
 
Skal til torsdag, bestilte privat. Men blir en til i uke 12, det var visst vanlig med TUL i Sverige, så da får vi en til +KUB test!
 
Var i forrige uke, trodde jeg var 7+3 men ble satt frem til 8+0. Så bankende hjerte )
 
Var i dag å fikk både se å høre hjeretet gå. Var så deilig å endelig høre å se liv inni der. Så til å med den bevege seg gynokologen sa se nå strekker den seg. Denne har det godt :hilarious:
 
Var i dag å fikk både se å høre hjeretet gå. Var så deilig å endelig høre å se liv inni der. Så til å med den bevege seg gynokologen sa se nå strekker den seg. Denne har det godt :hilarious:
Åhhh så koselig! Hvor langt på vei er du i dag? Jeg blingsa når jeg bestilte tul så er ikke før om tre uker når jeg er 8+1:smiley-ashamed008
 
Var i dag å fikk både se å høre hjeretet gå. Var så deilig å endelig høre å se liv inni der. Så til å med den bevege seg gynokologen sa se nå strekker den seg. Denne har det godt :hilarious:
Å så herlig! Gleder meg så til det er vår tur,men er 4 uker igjen :finger:
 
Åhhh så koselig! Hvor langt på vei er du i dag? Jeg blingsa når jeg bestilte tul så er ikke før om tre uker når jeg er 8+1:smiley-ashamed008
Jeg er i mine beregninger 8+3 men han sa 8+4 (ca 9 uker)
Så blir litt forvirra nar han først sier 8+4 så skrev han ca 9 uker :facepalm:
Å så herlig! Gleder meg så til det er vår tur,men er 4 uker igjen :finger:
Det er bare å glede seg masse, man får ett helt annet syn på det som lever inni deg når du/ dere får høre hjeretet slå :Heartbigred
Ubeskrivelige følelse:love017
 
Da har vi endelig sett spira som vokser inni magen. Var ikke stort å se på denne utdaterte maskinen, men både jordmor og mannen sverger at de kunne se hjerteslag :Heartred Så utrolig deilig å få det bekrefta at det er noe inni der og ikke minst at det lever. Nå skal vi tilbake igjen om 3 uker så forhåpentligvis har spira våres vokst litt mer så jeg også får se ;) Er forresten 7+5 idag :)
 
Da har jeg vært på ultralyd. Måtte bestille meg en time pga rosa blødning på papiret ved dobesøk i over en uke. Og det var et bankende hjerte der:Heartred Det var utrolig godt å se, for har vært så redd for at alt var dødt. Men ble satt ni dager tilbake:wideyed: Kan egentlig ikke skjønne det, for dvs at eggløsningen var ca 21. Des. Vi la inn de siste aksjene 12. Des, så da må mannen ha supersperm som kan leve så lenge:eek::hilarious: Jeg testa positivt på IKM 25. Des. Så nå er jeg jo litt bekymra for at den lille utvikler seg sakte:rolleyes:
 
Last edited:
8+3 og fikk se bittelille Embre. Fikk både se og høre ett dunkende hjerte. Nå reiser mannen til sjøs, og vi vet at det er en ekte liten baby på vei:)
 
Kan jeg spørre hva det koster med privat TUL?
 
Kan jeg spørre hva det koster med privat TUL?

Vi tok det med førstemann, har vel vurdert å gjør det nå og, men ikke bestilt time enda. Tror vi betalte 1000 eller 1500....men det var midt i sentrum da, så sikkert billigere på mindre klinikker som ikke ligger midt i alt:)
 
Fikk tul idag, var ca like langt påvei som jeg selv hadde anslått. Fikk se hjertet banke og alt så fint ut så langt :love7
 
Fikk tul idag, var ca like langt påvei som jeg selv hadde anslått. Fikk se hjertet banke og alt så fint ut så langt :love7
Så fantastisk! :D

Tror vi er akkurat like langt (8+0?), og jeg skal på ultralyd i morgen! Håpe selvsagt på det beste, men ganske bekymret grunnet småblødninger over lengre tid!
 
Jeg har fått time 20.02, da er jeg 8+4 på vei. Er det litt vell tidlig eller er det greit?❤️
 
Back
Topp