Hvordan gikk det på TUL?

Fantastisk!! Gratulerer!! Man hører jo oftest om at tvillinger gir ekstremt mye symptomer, så vittig å høre det mottsatte hos deg :smiley-bounce012 Her kom magen ekstremt fort, men tvillinger tviler jeg på. Det kommer nok heller av at det har bodd tre gutter der tidligere og romstert rundt :p
Ja det er veldig spesielt! Hadde flust av symptomer med mine andre 3 fra uke 5-6. Var heeeelt på felgen. Mens nå går det som en lek (enn sålenge!).
Det her er så sykt! Her har jeg fått litt mage allerede jeg også, tror nok fortsatt det bare er luft. Men den ekte magen er vel ikke langt unna nå :)

Da har jeg vært på ultralyd. Veldig forberedt på ingen liv pga mangel på symptomer... også er det TVILLINGER! Perfekte i størrelse og perfekte hjerteslag på begge 2!
Så gøy med tvillinger! Gratulerer ! :Heartbigred Har dere tvillinger i familien fra før ?

Så gøy med tvillinger! Gratulerer ! :Heartbigred Har dere tvillinger i familien fra før ?
Takk! :) Det har ikke gått opp for meg enda da :woot: Ja, har visst det. Visste ikke det engang jeg.. haha

Fikk brått sett baby igjen hos jordmor i dag!! Fikk se en sprellende liten en som viftet med både armer og bein :love017 Og målt til 9+3, som stemmer på en prikk med mine beregninger:dance008
Så koselig å se at de har det bra der inne! :smiley-bounce016

Jeg hadde SA tidlig i juni så jeg dro til legen igår for å se hvor langt jeg egentlig var på vei. Jeg trodde spiren var 4 uker, men var 8 uker på vei
Stas at det går den veien da ;) gratulerer!

Jeg hadde SA tidlig i juni så jeg dro til legen igår for å se hvor langt jeg egentlig var på vei. Jeg trodde spiren var 4 uker, men var 8 uker på vei
Så gledelig! :D Da må du ha blitt gravid veldig raskt etterpå da! Jeg er 8+3 i dag, og unnfangelsesdato er 13.juni :joyful:

Så gledelig! :D Da må du ha blitt gravid veldig raskt etterpå da! Jeg er 8+3 i dag, og unnfangelsesdato er 13.juni :joyful:
ja det e akkurat det men starta å blø 19 mai og fastlegen tok en undersøkelse 10 juni, der ho skrapet ut litt rester, blødde da ikke mer. Forstår ikke helt det selv, at det gikk så fort. Ååå da e vi nærme

ja det e akkurat det men starta å blø 19 mai og fastlegen tok en undersøkelse 10 juni, der ho skrapet ut litt rester, blødde da ikke mer. Forstår ikke helt det selv, at det gikk så fort. Ååå da e vi nærme
Du må ha blitt gravid veldig raskt etter den skrapinga da. Trist å høre om aborten, men veldig koselig at du ble så raskt gravid igjen, og at du er såpass langt på vei <3

Første ultralyd i dag som viste en liten bamsemums på 2,6 cm. Målt to dager lenger enn hva jeg trodde basert på eggløsningstester som er akkurat det samme som menstermin:):):) Hjertelyden var der den skulle være og vi kunne se den bevege bein og armer. Nå føler jeg at jeg endelig kan senke skulderen og slappe av med at jeg faktisk er gravid på nytt❤️

Tid for ultralyd i dag! Fikk se en liten venn og hjertebank :Heartred Og jeg er 8+0 i dag.

Var så kvalm og dårlig før jeg skulle inn, trodde jeg skulle svime av. Har hatt blod og brunlig utflod i over en uke. Nå er jeg sååå glad og lettet.

Back
Topp