Hvordan gikk det på TUL?

Det gikk bra :Heartpink så den lille klumpen og plommesekken. Og så hjertet slo! Var bare en, hehe. Ble satt noen dager tilbake, så fra 6+6 til 6+3/4. Stemmer det, hadde vi sex siste gang 4-5 dager før EL. Godt det klaffet:hilarious::Heartpink
Wiii vi er ca likt. Fikk du vite noe om størrelse? Dette blir så spennende fremover :angelic: :Heartbigred

5mm målte hun min spire til :love7 Nei fikk ikke bilde, var liksom så lite og se så kom ikke på å spørre om det en gang. Haha:laughing025
Tenk så lite. Ser jo mye større ut når de zoomer så på skjermen! Hehe. Ser den - hadde glemt det helt jeg også, men så ga hun meg et, så det var jo koselig :Heartpink

Termin satt til 1/3, 7+2 og puls på 142 :Heartred eer så letta nå!

Hun viste meg også en liten blødning som hadde bygget seg opp, så ingen trening, sex eller bære noe over 5kg på 3 uker :angelic:
Fantastisk! :Heartpink og greit å få en «heads up» ift blødning, og beskjed om å ta det rolig :)

Det gikk fint på TUL, 7+0 i følge menstermin, men hun antok et par dager kortere. Det stemmer forsåvidt bra med når jeg tenker EL har vært, samtidig hun sa at de ikke justerer telling/termin før OUL. Den lille klumpen målte 6 mm, og hjertet slo med rundt 100 slag i minuttet :Heartpink

Jeg var på TUL i dag, og der fikk jeg se et blinkende hjerte med 117 slag i minuttet :love7 6mm lang, og ca 6+3 (i følge ivf er jeg 6+4).

Hun satte meg uoppfordret opp på en ny TUL om to uker, i og med at jeg hadde MA 7+1. Ingenting så "feil" ut, men hun skjønte så godt at vi med MA/SA var mer bekymret i den perioden vi mistet sist.
Fantastisk dame jeg var hos <3

Back
Topp