Hvordan gikk det på TUL?

Åy så spennende da :smiley-bounce012
Jeg har vært på veldig tidlig UL i dag for å se om det var på utsiden eller innsiden pga tidligere exu.
Alt så fint ut, på innsiden av livmor. Han hadde et veldig dårlig apparat så det var vanskelig å se så mye annet enn 2(!!!) lommer i livmora. Så her ser det foreløpig ut som tvillinger! 5+0.. Har 3 barn fra før så det var jeg ikke helt forberedt på! Håper han så feil eller at det er en annen grunn til at det var 2 lommer der... Men for all del. Jeg er jo heldig om det stemmer, samtidig som jeg ikke helt føler at det blir så lett!!! Bestilt privat 26 juli fot å se hva de ser da!
Hvordan symptomer har du mtp tvillinger? Spent på å følge deg!

Hvordan symptomer har du mtp tvillinger? Spent på å følge deg!

Hei! Så hyggelig! Jeg har veldig lite symptomer denne gangen, annet enn en ekstreeeemt oppblåst mage. Så det tolker jeg litt som at det kanskje ikke er tvillinger.. Da burde jo egentlig symptomene vært sterkere skulle man tro.. Skal på ultralyd nå til tirsdagen, jeg er så spent at jeg holder ikke ut! Nå er jeg først og fremst veldig spent på om det er liv, pga mangel på symptomer... Tiden kan ikke gå fort nok!

Så fint å se at de fleste har fått se liv på første ultralyd :Heartred
Vi var på TUL i dag og fikk se en 9mm lang klump med et lite blinkende hjerte. Heldigvis bare én! Jeg fortalte om lang syklus og at jeg regner at jeg er 7+0 siden el var når den var og jeg har telt da 14 dager bakover, men jordmoren målte meg til 7+6 i dag. Jeg skjønte ikke helt hvordan det er mulig, siden de da regner eggløsning samme dag som jeg var til gynekolog og hun så en 14 mm follikkel og mente jeg var min 5 dager til el. Men jeg har fått beskjed om å forholde meg til hennes utredning og så kan det bli forskjøvet

Så fint å se at de fleste har fått se liv på første ultralyd :Heartred
Vi var på TUL i dag og fikk se en 9mm lang klump med et lite blinkende hjerte. Heldigvis bare én! Jeg fortalte om lang syklus og at jeg regner at jeg er 7+0 siden el var når den var og jeg har telt da 14 dager bakover, men jordmoren målte meg til 7+6 i dag. Jeg skjønte ikke helt hvordan det er mulig, siden de da regner eggløsning samme dag som jeg var til gynekolog og hun så en 14 mm follikkel og mente jeg var min 5 dager til el. Men jeg har fått beskjed om å forholde meg til hennes utredning og så kan det bli forskjøvet
Fantastisk å se en liten levende spire <3

Da har jeg vært på ultralyd. Veldig forberedt på ingen liv pga mangel på symptomer... også er det TVILLINGER! Perfekte i størrelse og perfekte hjerteslag på begge 2!

Vedlegg

• Snapchat-94560148.jpg
    Snapchat-94560148.jpg
    2,8 MB · Visninger: 112
Da har jeg vært på ultralyd. Veldig forberedt på ingen liv pga mangel på symptomer... også er det TVILLINGER! Perfekte i størrelse og perfekte hjerteslag på begge 2!
Fantastisk!! Gratulerer!! Man hører jo oftest om at tvillinger gir ekstremt mye symptomer, så vittig å høre det mottsatte hos deg :smiley-bounce012 Her kom magen ekstremt fort, men tvillinger tviler jeg på. Det kommer nok heller av at det har bodd tre gutter der tidligere og romstert rundt :p

Back
Topp