Hvordan gikk det på TUL?

Løven93

Gift med forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Augustmagi 2025
Hvordan gikk det på TUL? Hvor langt er du på vei på TUL og hvilke informasjon fikk du? Hjerteslag? Størrelse? O.s.v

Jeg har vært på veldig tidlig UL i dag for å se om det var på utsiden eller innsiden pga tidligere exu.
Alt så fint ut, på innsiden av livmor. Han hadde et veldig dårlig apparat så det var vanskelig å se så mye annet enn 2(!!!) lommer i livmora. Så her ser det foreløpig ut som tvillinger! 5+0.. Har 3 barn fra før så det var jeg ikke helt forberedt på! Håper han så feil eller at det er en annen grunn til at det var 2 lommer der... Men for all del. Jeg er jo heldig om det stemmer, samtidig som jeg ikke helt føler at det blir så lett!!! Bestilt privat 26 juli fot å se hva de ser da!

Jeg har vært på veldig tidlig UL i dag for å se om det var på utsiden eller innsiden pga tidligere exu.
Alt så fint ut, på innsiden av livmor. Han hadde et veldig dårlig apparat så det var vanskelig å se så mye annet enn 2(!!!) lommer i livmora. Så her ser det foreløpig ut som tvillinger! 5+0.. Har 3 barn fra før så det var jeg ikke helt forberedt på! Håper han så feil eller at det er en annen grunn til at det var 2 lommer der... Men for all del. Jeg er jo heldig om det stemmer, samtidig som jeg ikke helt føler at det blir så lett!!! Bestilt privat 26 juli fot å se hva de ser da!
Åy så spennende da :smiley-bounce012

Åååh spennende :Heartbigred :love7 Har dere tvillinger i familien?

Åååh spennende :Heartbigred :love7 Har dere tvillinger i familien?
Alt for spennende! Jeg holder jo faktisk ikke ut! Haha! Ja, både på mannen sin side og min :woot: pluss at jeg har gått på letrozol som også er med på å øke sjansen for tvillinger. For en skrekkblandet fryd!

Alt så fint ut, på innsiden av livmor. Han hadde et veldig dårlig apparat så det var vanskelig å se så mye annet enn 2(!!!) lommer i livmora. Så her ser det foreløpig ut som tvillinger! 5+0.. Har 3 barn fra før så det var jeg ikke helt forberedt på! Håper han så feil eller at det er en annen grunn til at det var 2 lommer der... Men for all del. Jeg er jo heldig om det stemmer, samtidig som jeg ikke helt føler at det blir så lett!!! Bestilt privat 26 juli fot å se hva de ser da
Oi, det gir vel mer spørsmål enn svar, men veldig spennende da! 26.juli kan vel ikke komme fort nok, tenker jeg :joyful: :Heartpink

Oi, det gir vel mer spørsmål enn svar, men veldig spennende da! 26.juli kan vel ikke komme fort nok, tenker jeg :joyful: :Heartpink

Nei det blir noen siiiinnsykt lange uker og dager! Men må bare tenke på at jo lengere man venter, jo mer ser man! :Heartred

Var 6+4. Var 5mm. Fikk ikke vite hvor mange hjerteslag i minuttet. Hun sa dobbelt så fort som mitt hjerte, men det mente hun sikkert ikke bokstavelig :p Like etter ultralyd fikk jeg feber og testa positivt på covid i dag. Hadde skikkelig press i magen når jeg gikk hjem fra kontoret i går, sliten, med feber og spist for lite. Veldig spent på om det fortsatt står bra til i magen.

Oj, det blir spennende å se, ja! Så tidlig i svangerskapet kan det jo endres seg mye, det er ikke sikkert det er to lommer der om noen uker. Kan tenke meg det blir et par lange uker å vente neste TUL.

Oj, det blir spennende å se, ja! Så tidlig i svangerskapet kan det jo endres seg mye, det er ikke sikkert det er to lommer der om noen uker. Kan tenke meg det blir et par lange uker å vente neste TUL.
Ja det er det jeg tenker også.. Mye kan skje. MEN, jeg har aldri sett det før, og jeg har alltid hatt tidlig ultralyd! Så jeg er veldig spent! :) Jeg blir ikke overrasket om det er 1, og ikke overraska om det er 2 :D

Ja det er det jeg tenker også.. Mye kan skje. MEN, jeg har aldri sett det før, og jeg har alltid hatt tidlig ultralyd! Så jeg er veldig spent! :) Jeg blir ikke overrasket om det er 1, og ikke overraska om det er 2 :D
Jeg fikk også se to lommer idag, men bare ett embryo i den ene. Mest sannsynlig går den andre lommen til grunne, men kan også gjemme seg noe der. Skal tilbake om 4 uker :love7

Jeg fikk også se to lommer idag, men bare ett embryo i den ene. Mest sannsynlig går den andre lommen til grunne, men kan også gjemme seg noe der. Skal tilbake om 4 uker :love7
Ååå så spennende! :D

Så bra at du så noe i den ene :Heartpink Så spennende det blir om 4 uker!!

Back
Topp