Opp 11 kg Veier mer nå enn da første ble født...
Samme her, veier mer. Men opp 8kg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Opp 11 kg Veier mer nå enn da første ble født...
Starta også høyere nå enn sist (ca 5 kg). Trøster meg med at det gikk nokså radig å ta av seg ytterligere 5 kg ekstra som jeg hadde dratt på meg i permisjonstida, rakk bare ikke helt ned igjen til normalvekt før jeg ble gravid igjen Jordmor begynte å snakke om fordelene med å ikke gå opp mer enn 16 kg i svangerskapet, så ble litt stressa, siden jeg har gått opp ca 5 kg mellom hver kontroll de siste gangene. Må få litt mer kontroll på mellommåltidene mine tror jeg. Mistenker at det er der problemet ligger.Har nå gått opp ca 14 kg.. Hvor skal dette ende! Ved start denne gangen veide jeg også 15 kg mer enn før jeg ble gravid med første, så blir en stor jobb å gjøre etter ammeperioden tar sluttom et par år Har heldigvis viljestyrken i orden
Jeg har gått opp ca 20 kg hvert SV. Skap, men mistenker det blir mer nå.. Har gått opp det samme uavhengig sunt eller usunt sv.skap! Blir tungt da, føler meg nesten høygravid allerede..Starta også høyere nå enn sist (ca 5 kg). Trøster meg med at det gikk nokså radig å ta av seg ytterligere 5 kg ekstra som jeg hadde dratt på meg i permisjonstida, rakk bare ikke helt ned igjen til normalvekt før jeg ble gravid igjen Jordmor begynte å snakke om fordelene med å ikke gå opp mer enn 16 kg i svangerskapet, så ble litt stressa, siden jeg har gått opp ca 5 kg mellom hver kontroll de siste gangene. Må få litt mer kontroll på mellommåltidene mine tror jeg. Mistenker at det er der problemet ligger.
Uff ja, det skjønner jeg! Litt kjedelig når sunt kosthold ikke har effekt da :/Jeg har gått opp ca 20 kg hvert SV. Skap, men mistenker det blir mer nå.. Har gått opp det samme uavhengig sunt eller usunt sv.skap! Blir tungt da, føler meg nesten høygravid allerede..
Jeg er også smånervøs for hvordan den siste tiden blir Tror ikke kroppen har godt av å gå opp så mye mer! Begynner å bli tungt syns jeg! Også tenker jeg på tiden etter fødsel åHar gått opp omtrent 9 kg. Så dei tre neste månadene kan verte spennande
He he, nei, du seie noko der. Da er ikkje berre berre å reise seg lengre. Ein må faktisk ta litt i Tida etter fødselen var jo ein anna sak. Eg trur eg venter litt til med den beskymringa Jeg er også smånervøs for hvordan den siste tiden blir Tror ikke kroppen har godt av å gå opp så mye mer! Begynner å bli tungt syns jeg! Også tenker jeg på tiden etter fødsel å
Hehe! Ja, jeg tror at hvis jeg går opp 10kg til, noe som er innenfor normalen, så blir det veldig tungt å gjøre noe tehehe, joda- jeg må bare ha det i bakhode så jeg ikke går på en smellHe he, nei, du seie noko der. Da er ikkje berre berre å reise seg lengre. Ein må faktisk ta litt i Tida etter fødselen var jo ein anna sak. Eg trur eg venter litt til med den beskymringa