Hvordan går det med vekta?

reyni

Glad i forumet
Himmelbarn
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Marshmallows2021
Vi begynner å nærme oss slutten på første trimester, og for noen er kanskje magen synlig alt? Har kroppsvekten endret seg noe så langt? Gått ned eller opp i så fall? Og hvor langt er du på vei?
 
Last edited:
Selv er jeg 11+0, magen synes egentlig ikke enda (jeg blir bare oppblåst på ettermiddagen), men jeg har fått mye mindre tydelig midje enn før. Vekta er stabil, har variert +/- 1 kg fra startvekt i løpet av disse ukene.
 
Jeg er 11+0 og har gått opp 4kg fra jeg ble gravid. Viser ikke mage enda, jeg ville legge på meg før jeg ble gravid men det var vanskelig, så jeg er glad for de ekstra kiloene :)
 
12+5, opp 2 kg pga hyppige måltider for å holde kvalmen i sjakk
 
Jeg er 11+2 og veier akkurat det samme. Har ikke noe synlig mage, men er mer oppblåst og kjenner at buksen strammer litt mer enn den har gjort tidligere.
 
12+2 og har gått opp ca 3 kg. Har ikke så mye mage, men blir ganske oppblåst i løpet av dagen da, så på kvelden ser jeg skikkelig gravid ut:joyful: borte igjen om morgenen da.
 
10+6 og har gått ned en kilo. Lurer på om det er fordi jeg spiser sunnere?
 
Da jeg bar i uke 8 beide jeg 49. Vet ikke hva jeg veide rett før jeg ble gravid, men sist gang jeg veide veide jeg 51. Men jeg har holdt meg innenfor 48 og 52 de siste 5-6 årene. Så er fortsatt innenfor normalen min nå i uke 9:)
 
10+6 og -2,5kg :D Har ingen tegn til mage på morgenen, men utover dagen blir den bare større og større, og på kvelden ser jeg like stor ut som i uke 30 sist (fikk ikke synlig mage før da) :oops: Håper magen holder seg borte en liten stund til :angelic:
 
Har ikke veid meg siden 25.06.. da var vekta den samme som før graviditeten.

Tenker å veie meg i morgen :)

Magen synes godt allerede ;p
 
Glemte å veie meg hos lege så har ingen anelse. Tror heller jeg har gått ned enn opp, vanskelig å få i seg mat for tiden. Er 12+4.
 
13+6 og opp ca 2,5 kilo. Ingen synlig gravidmage, men om kvelden så ser jeg ut som en ballong :wacky:
Magen har blitt større når jeg sitter men den er myk så det er kun de 2,5 kiloene jeg merker :rolleyes:
 
14+5 og har gått opp 1 kg. Ikke så mye tegn til mage. Jeg og mannen ser litt forskjell, men magen er ikke synlig for andre. Den er større om kvelden. Brystene har også blitt litt større. Må kjøpe BH i et nr. større snart, for det er ikke så praktisk at brystvortene titter ut over BH-kanten mesteparten av tiden :laughing002
 
Opp 6 kg!
 
Opp 11 kg :( Veier mer nå enn da første ble født...
 
Back
Topp