Hvordan går det med vekta??

Urk. 5+4 godt opp +1kg. Jeg nekter å legge på meg mer en 10kg denne gangen.
Har lagt på meg 35 kg de andre gangene :(

Gutt 2005
Jente 2005
Gutt 2008

-Bonusbarna 2002&2006-

<3 <3 Spire Januar 2015 <3 <3
 
Røyking uansett når i svangerskapet og passiv røyking for barnet etter svangerskapet, er en av de største risikofaktorene for krybbedød. Det bør jo være motivasjon for å slutte.


Sent from my iPhone using BV Forum
Signerer! Når man leser på bv gravid appen om hvor langt utviklingen har kommet på barnet vårt så burde dette være en enorm motivasjon. Vi er da for opplyste i dag damer. Skaff dere "slutta" appen, les "endelig ikkerøyker" boka og gjør det beste for barna deres. Jeg synes det er på grensen til å være egoistisk å fortsette med nikotin når man er gravid. Føler jeg kan uttale meg om dette da jeg har vært en røyker selv. Tok meg sammen og sluttet for 8 år siden. Da hadde jeg røyket i over 10 år. Kom igjen nå!!


❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
 
Tørr ikke tenke på vekta engang...


Ikke jeg heller..
Føler meg så himmla feit å ukomfortabel fra før.
Håper bare jeg ikke legger på meg 22 kilo denne gangen.
NEKTER å bli oppi mot 100 kg :eek:

Kan jeg nekte jordmor å veie meg?
Eller i værstefall ikke notere vekta på sv.kortet?
Vil ikke at det skal stå svart på hvit slik at jeg kan se..
 
Ikke jeg heller..
Føler meg så himmla feit å ukomfortabel fra før.
Håper bare jeg ikke legger på meg 22 kilo denne gangen.
NEKTER å bli oppi mot 100 kg :eek:

Kan jeg nekte jordmor å veie meg?
Eller i værstefall ikke notere vekta på sv.kortet?
Vil ikke at det skal stå svart på hvit slik at jeg kan se..
Tror du kan bruke vekta hjemme. Vet ikke om du kan nekte å skrive det på helsekortet? Er vel viktig med tanke på komplikasjoner?;)


Termin: 6.januar 2015❤️
 
Tror du kan bruke vekta hjemme. Vet ikke om du kan nekte å skrive det på helsekortet? Er vel viktig med tanke på komplikasjoner?;)


Termin: 6.januar 2015❤️


Du har sikkert rett.. er bare så kjipt å flaut :/

♡ Termin 16.januar ♡
☆Vi venter nummer 3☆
 
Du har sikkert rett.. er bare så kjipt å flaut :/

♡ Termin 16.januar ♡
☆Vi venter nummer 3☆
Jeg gruer meg også, men det er viktig å skrive ned vekta og følge opp i svangerskapet. Ved feks svangerskapsforgiftning ser de på vekta pga man får mye vann i kropoen
 
Guri! Jeg har gått opp 2,5 kg! Jeg forstår ikke hvordan det går ann.. Kanskje fordi jeg sluttet med snus/røyk og byttet det ut med smågodt?;)


Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer!! Det har vaert veldig vanskelig for meg å slutte snuse. Har kjöpt snus ved to tilfelden, tatt en snus og deretter fått så utrolig dårlig sammvittighet at jeg kastet snusen. Den förste uken har jeg nesten vaert deprimert :) Men nu går det bedre!! :)
 
Gratulerer!! Det har vaert veldig vanskelig for meg å slutte snuse. Har kjöpt snus ved to tilfelden, tatt en snus og deretter fått så utrolig dårlig sammvittighet at jeg kastet snusen. Den förste uken har jeg nesten vaert deprimert :) Men nu går det bedre!! :)


Det har vært noen tøffe uker:) Jeg har troa på deg!! :) Du er flink!
 
Pjoh! Veide meg idag og ikke gått opp noe! (Enda!!!) kommer vel snart med den apetitten her! Sambo fikk DE STORE øyna ved middagsbordet idag da jeg spiste dobbelt så mye som jeg pleier:p kommer til å bli en sulten hvalross jeg:( :p JAJA han har lovet å elske meg uansett å feit jeg måtte bli hohoho :D


<3 venter et vinterbarn <3
 
Back
Topp