Hvordan går det med vekta??

Fotballmamma

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Jeg har klart å legge på meg 2 kg alt, hvordan er det mulig :/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har gått opp 0,5kg;). Har mye å gå på, så håper ikke vekta raser opp like mye som sist graviditet;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Guri! Jeg har gått opp 2,5 kg! Jeg forstår ikke hvordan det går ann.. Kanskje fordi jeg sluttet med snus/røyk og byttet det ut med smågodt?;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Guri! Jeg har gått opp 2,5 kg! Jeg forstår ikke hvordan det går ann.. Kanskje fordi jeg sluttet med snus/røyk og byttet det ut med smågodt?;)


Sent from my iPhone using BV Forum
Flink du er som har sluttet med røyk og snus da;). Det er ikke alle som klarer det tror jeg;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Guri! Jeg har gått opp 2,5 kg! Jeg forstår ikke hvordan det går ann.. Kanskje fordi jeg sluttet med snus/røyk og byttet det ut med smågodt?;)


Sent from my iPhone using BV Forum


Så flink du er. Jeg var redd for å spørre jentene om hvordan jeg skulle slutte!
Jeg sluttet med engang de 3 første graviditeter, og mistet likevel. Nå har jeg ikke nok styrke til å slutte, har selvfølgelig trappet ned til maks 4 om dagen. Tror jeg kommer til å få mye mer styrke om alt er bra på UL imorro.
Har du Evt noe tips om hvordan jeg kan slutte?


❤️venter mitt første ❤️
 
Snus slutt har nok litt å si ja, døtter jo no annet inn i munnen med gjevne mellomrom ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så flink du er. Jeg var redd for å spørre jentene om hvordan jeg skulle slutte!
Jeg sluttet med engang de 3 første graviditeter, og mistet likevel. Nå har jeg ikke nok styrke til å slutte, har selvfølgelig trappet ned til maks 4 om dagen. Tror jeg kommer til å få mye mer styrke om alt er bra på UL imorro.
Har du Evt noe tips om hvordan jeg kan slutte?


❤️venter mitt første ❤️

Du må ikke være redd for å spørre om noen ting som helst! Forumet er jo til for at vi skal hjelpe hverandre:) Røykeslutt er du ikke alene om!

Når det kommer til tips om hvordan å slutte har jeg to. 1. Stump røyken din i et syltetøyglass med litt vann oppi, så hver gang du får lyst på en røyk lukt oppi glasset og ta deg litt godteri isteden! 2. Det er lov å synes synd på seg selv så det er viktig å trøste seg selv! Enten det er med mat eller ting du har lyst på. Jeg kjøpte meg kamera :)

Også er det viktig med liten dose motivasjon. Jeg kan forstå at du har fått en liten knekk med tanke på hva som har skjedd tidligere. Men hei, det er utrolig bra og du er utrolig flink som har kuttet ned til bare fire om dagen!!:) så får vi håpe at det hjelper på etter ul i morgen:) Masse lykke til!

(Og husk at det hjelper å snakke om det, vi er her for deg)
Sent from my iPhone using BV Forum
 
Last edited:
Vet akkurat hvordan det er. Har sykt lyst på snus hele tiden, men holder meg unna. Men tror jeg tenker på det dagen lang


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vekten er uforandret ennå.. Tror jeg begynte å gå opp rundt uke 15 sist..

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Du må ikke være redd for å spørre om noen ting som helst! Forumet er jo til for at vi skal hjelpe hverandre:) Røykeslutt er du ikke alene om!

Når det kommer til tips om hvordan å slutte har jeg to. 1. Stump røyken din i et syltetøyglass med litt vann oppi, så hver gang du får lyst på en røyk lukt oppi glasset og ta deg litt godteri isteden! 2. Det er lov å synes synd på seg selv så det er viktig å trøste seg selv! Enten det er med mat eller ting du har lyst på. Jeg kjøpte meg kamera :)

Også er det viktig med liten dose motivasjon. Jeg kan forstå at du har fått en liten knekk med tanke på hva som har skjedd tidligere. Men hei, det er utrolig bra og du er utrolig flink som har kuttet ned til bare fire om dagen!!:) så får vi håpe at det hjelper på etter ul i morgen:) Masse lykke til!

(Og husk at det hjelper å snakke om det, vi er her for deg)
Sent from my iPhone using BV Forum



Omg fikk tårer i øya ❤️ takk for støtten, er så glad for at jeg kan prate med dere. Tusen takk ❤️❤️❤️


❤️venter mitt første ❤️
 
1 kg i pluss her!! Men det va i forje uke! Heldigvis har eg fått avsmak på snop og sjokolade så med litt trim så håper eg at det ikke kommer så veldig masse på i løpet av Mnd som kommer! Har gått ned 20 kg på et år før spiren ble sådd no ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Veier det samme enda.... Men er sykt opplåst, så ser ut som jeg er har lagt på meg masse :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Opplåst faktisk :p oppblåst mente jeg :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Får ofte forstoppelse og så tidlig som kan øke vekta:) så flink du er som har slutta. Jeg fikk beskjed om at røyken ikke kommer til fosteret før etter 4 Mnd. Har ikke klart å slutte helt de andre gangene. Røykte før jeg tok test 30 til dagen ca, dog mest på kvelden, nå har jeg trappa ned til 15, men tror jeg vil slite. Noen tips? Jeg er så imponert av dem som klarer å slutte med en gang
 
Så flink du er. Jeg var redd for å spørre jentene om hvordan jeg skulle slutte!
Jeg sluttet med engang de 3 første graviditeter, og mistet likevel. Nå har jeg ikke nok styrke til å slutte, har selvfølgelig trappet ned til maks 4 om dagen. Tror jeg kommer til å få mye mer styrke om alt er bra på UL imorro.
Har du Evt noe tips om hvordan jeg kan slutte?


❤️venter mitt første ❤️



en spesialist sa til meg at røyken gikk ikke ut over barnet før etter 4 Mnd. Det sier flere leger og jordmødre og. Jeg hviler litt på den. Og du er kjempe flink! Jeg har røykt gjennom alle mine tidligere svangerskap, og det har gått fint, men for samvittigheten så er det nok en seier og ikke gjøre det:)
 
Omg fikk tårer i øya ❤️ takk for støtten, er så glad for at jeg kan prate med dere. Tusen takk ❤️❤️❤️


❤️venter mitt første ❤️
Selvfølgelig kan du prate med oss om det! Ikke alltid lett å vite hva slags tips man kan gi som ikke-snuser/røyk, men har absolutt lyst til å støtte deg hele veien og høre hvordan det går<3
 
Gått ned 0,5 kg tror jeg, håper jeg fortsetter å gå ned masse!! Har aaaaalt for mange kg, så håper jeg klarer å spise sundt i svangerskapet( skal selvfølgelig ikke slanke meg bevisst, skal spise nok kcal)
 
Selvfølgelig kan du prate med oss om det! Ikke alltid lett å vite hva slags tips man kan gi som ikke-snuser/røyk, men har absolutt lyst til å støtte deg hele veien og høre hvordan det går<3

Åhhhh tusen takk :) jeg klarte d tror jeg. Har ikke røyket på 2 dager, og idag så jeg bankende hjerte og da er d slutt m røyken :)


❤️Januar 2015❤️
 
Vet akkurat hvordan det er. Har sykt lyst på snus hele tiden, men holder meg unna. Men tror jeg tenker på det dagen lang


Sent from my iPhone using BV Forum
Samme her :/ ikke lett å slutte å snuse. Jeg tenker på at jeg vil ikke skade "babyen" min! Å da går det greit :)


Januarspire 2015 <3
 
Back
Topp