Hvordan går det med vekta??

Tror ikke jeg har gått opp noe enda, vekten min varierer mellom 0,5-1,0 kg fra dag til dag , sist var jeg 8,3kg mer i uke 12 enn jeg er nå :p

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Sendt via BV-appen
 
Så flink du er. Jeg var redd for å spørre jentene om hvordan jeg skulle slutte!
Jeg sluttet med engang de 3 første graviditeter, og mistet likevel. Nå har jeg ikke nok styrke til å slutte, har selvfølgelig trappet ned til maks 4 om dagen. Tror jeg kommer til å få mye mer styrke om alt er bra på UL imorro.
Har du Evt noe tips om hvordan jeg kan slutte?


❤️venter mitt første ❤️

Jeg også er svak for den jæskla røyken. Har vært flink å kutta ned betydelig på antall røyk om dagen. Har gjort det i 4 mnd nå. Så håper jeg klarer å legge røyken på hylla for godt engang snart. Men er bedre å røyke 4 om dagen enn ca 20 :p håper vi klarer slutte helt ;)
 
Har ikke lagt på meg noe enda . Men forsatt veldig tidlig. Skal holde meg i form dette svangerskapet. Trene og prøve å spise så sunt som mulig. Gikk opp 30kg sist gang :O DET vil jeg ikke igjen. :p
 
Jeg også er svak for den jæskla røyken. Har vært flink å kutta ned betydelig på antall røyk om dagen. Har gjort det i 4 mnd nå. Så håper jeg klarer å legge røyken på hylla for godt engang snart. Men er bedre å røyke 4 om dagen enn ca 20 :p håper vi klarer slutte helt ;)


Her er d slutt :) ikke mer røyk her;) har vært røykfri i 2 dager :d så bankende hjerte idag vettu❤️


❤️Januar 2015❤️
 
Jeg så ikke den andre kommentaren din før nå ;) så flink du er :) håper jeg har like mye styrke som deg. Kan tenke meg det var stas å se <3


Åja d var veldig stas og beroligende <3 jeg hadde bestemt mg til å slutte med engang vi så bankende hjerte


❤️Januar 2015❤️
 
Et lite tips!
Jeg har begynt å snuse Onico snus uten nikotin og tobakk. Ble lurt av venninne første gnag og trodde det va vanlig snus, merket ikke forskjell en gang. Sluttet på dagen :)
 
Så flink du er. Jeg var redd for å spørre jentene om hvordan jeg skulle slutte!
Jeg sluttet med engang de 3 første graviditeter, og mistet likevel. Nå har jeg ikke nok styrke til å slutte, har selvfølgelig trappet ned til maks 4 om dagen. Tror jeg kommer til å få mye mer styrke om alt er bra på UL imorro.
Har du Evt noe tips om hvordan jeg kan slutte?


❤️venter mitt første ❤️
Åhhhh tusen takk :) jeg klarte d tror jeg. Har ikke røyket på 2 dager, og idag så jeg bankende hjerte og da er d slutt m røyken :)


❤️Januar 2015❤️

Skulle til å svare at alt under 5 om dagen er bra, spesielt om man er "stor" røyker ellers. Og klarer du å trappe ned eller slutte helt er det jo selvsagt mye bedre, ikke bare for fosteret, men også for din mentale helse, som det å ha dårlig samvittighet.

Så har du klart slutte. Kjempe bra, unn deg noe godt :)
 
Samme her :/ ikke lett å slutte å snuse. Jeg tenker på at jeg vil ikke skade "babyen" min! Å da går det greit :)


Januarspire 2015 <3
Det er grunnen til at jeg holder meg unna også. Men sykt snopsjuk i dag, spist marsmallows og det liker jeg ikke engang :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det er grunnen til at jeg holder meg unna også. Men sykt snopsjuk i dag, spist marsmallows og det liker jeg ikke engang :p


Sent from my iPhone using BV Forum
He he;). Jeg er skjokolade syk;).


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det er grunnen til at jeg holder meg unna også. Men sykt snopsjuk i dag, spist marsmallows og det liker jeg ikke engang :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Haha, her går det i lakris godteri ^^


Januarspire 2015 <3
 
ganske stabil, gått litt ned pga kvalme.. men er bare 4+1 da :p

Sent from my GT-P7320 using BV Forum mobile app
 
jeg er 5+1 og har allerede gått opp 1 kg. kan ha noe med at jeg sitter å leser til eksamen og ikke beveger meg så mye som jeg burde, men likevel litt tidlig å gå opp, er det ikke?
 
Lykke til dere som slutter med røyk og snus! :hug007 Jeg har nå vært snusfri i 90 dager, så det går an! :smiley-bounce016
 
jeg er 5+1 og har allerede gått opp 1 kg. kan ha noe med at jeg sitter å leser til eksamen og ikke beveger meg så mye som jeg burde, men likevel litt tidlig å gå opp, er det ikke?

Kan jo være vann..tror ikke 1 kg opp betyr så mye :)
 
Jeg har ikke veid meg, men føler jeg har gått opp :p Er så oppblåst! Hihi
 
Så flink du er. Jeg var redd for å spørre jentene om hvordan jeg skulle slutte!
Jeg sluttet med engang de 3 første graviditeter, og mistet likevel. Nå har jeg ikke nok styrke til å slutte, har selvfølgelig trappet ned til maks 4 om dagen. Tror jeg kommer til å få mye mer styrke om alt er bra på UL imorro.
Har du Evt noe tips om hvordan jeg kan slutte?


❤️venter mitt første ❤️

Røyking uansett når i svangerskapet og passiv røyking for barnet etter svangerskapet, er en av de største risikofaktorene for krybbedød. Det bør jo være motivasjon for å slutte.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Røyking uansett når i svangerskapet og passiv røyking for barnet etter svangerskapet, er en av de største risikofaktorene for krybbedød. Det bør jo være motivasjon for å slutte.


Sent from my iPhone using BV Forum

Ser forresten at røyken ble kuttet! Så bra:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp