Eskimonika
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
August 2018
Septemberhjertene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Det var utrolig fint 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fantastisk!var innom tilfeldig i dag hos mamma og pappa i dag og la en bolle i ovnen deres. er spent på hvor lang tid det tar før de oppdager bollen og om de forstår det. det blir også gøy å se hvem av oss søsken de ringer først da alle er i seriøse forhold. ekstra stas er det da dette blir deres første barnebarn![]()
Hvor har du kjøpt?Jeg har kjøpt to kaffekopper hvor det står "Verdens beste mormor/morfar"Skal gi koppene som gave når meg og sambo skal i middagsbesøk i helgen. Veldig spent på resultatet!!
Så morsomt da, spent på reaksjonen!var innom tilfeldig i dag hos mamma og pappa i dag og la en bolle i ovnen deres. er spent på hvor lang tid det tar før de oppdager bollen og om de forstår det. det blir også gøy å se hvem av oss søsken de ringer først da alle er i seriøse forhold. ekstra stas er det da dette blir deres første barnebarn![]()
Stilig måte å fortelle!var innom tilfeldig i dag hos mamma og pappa i dag og la en bolle i ovnen deres. er spent på hvor lang tid det tar før de oppdager bollen og om de forstår det. det blir også gøy å se hvem av oss søsken de ringer først da alle er i seriøse forhold. ekstra stas er det da dette blir deres første barnebarn![]()
Takk, da skal jeg sjekke derJeg fant på Kremmerhuset![]()