Hvordan fortelle?

Det var utrolig fint :)
 
Jeg snurret silkebånd på ei trådsnelle og limte en plastfugl oppå. På silkebåndet skrev jeg "En liten fugl hvisket meg i øret at du skal bli Bestemor ". Reaksjonen hun fikk da hun leste det siste ordet høyt var ubeskrivelig
 
Sa til pappa i går kveld "huff nei, nå er jeg så trøtt. Må bare komme meg til køys. Tar på å lage et menneske!" :)
 
Må nok prøve å finne på noe morsomt med storesøster og kommende storebror ♡
Mange flotte tips her :)
 
Ser det med UL og vin var ganske kreativt! Vi kjøper nok noe champagne eller prosecco flasker til familien hans som ikke vet noe enda, og limer på UL bilde som etikken med skriften klar for feiring 14. Juni eller noe tilsvarende :D Skal ha UL 19 desember slik at vi kan nok få det klart til julaften :)
 
Siden vi skal ha keisersnitt denne gangen (komplikasjoner forrige gang) og jeg gjerne vil ha med min far så er planen å gi han bilde av ul og be han om å holde av tid i slutten av mai begynnelsen av juni for å ta i mot minsten :) ( VELDIG opptatt mann) de andre er jeg ikke sikker på, men vurderer at storebror skal fortelle det :)
 
Nå har jeg tenkt ut litt forskjellig til de vi skal fortelle! Sønnen min skal få vite det først da, men etter det skal jeg fortelle mamma det, og det blir dagen før bursdagen hennes :) Så tenkte at i tillegg til den vanlige bursdagsgaven skal jeg pakke inn en gave med hint! F.eks skal jeg kjøpe et oppskriftshefte med babytøy jeg vil hun skal strikke slik at jeg kan se om hun kobler hva jeg vil med det.

Noen tips til hva annet jeg kan putte i ekstragaven som hinter om noe påvei??
 
var innom tilfeldig i dag hos mamma og pappa i dag og la en bolle i ovnen deres. er spent på hvor lang tid det tar før de oppdager bollen og om de forstår det. det blir også gøy å se hvem av oss søsken de ringer først da alle er i seriøse forhold. ekstra stas er det da dette blir deres første barnebarn :D
 
var innom tilfeldig i dag hos mamma og pappa i dag og la en bolle i ovnen deres. er spent på hvor lang tid det tar før de oppdager bollen og om de forstår det. det blir også gøy å se hvem av oss søsken de ringer først da alle er i seriøse forhold. ekstra stas er det da dette blir deres første barnebarn :D
Fantastisk!
 
hadde min mor med på tul i går som planlagt. no fikk hun vire det før pga eg har vært så dårlig.
ser flere lurer på om ka hvis noe hadde vært gale. om det hadde vært noe gale så er eg glad min mor hadde vært med som kan støtte oss oppi dette.men på tul i går så alt fint ut.
 
var innom tilfeldig i dag hos mamma og pappa i dag og la en bolle i ovnen deres. er spent på hvor lang tid det tar før de oppdager bollen og om de forstår det. det blir også gøy å se hvem av oss søsken de ringer først da alle er i seriøse forhold. ekstra stas er det da dette blir deres første barnebarn :D
Så morsomt da, spent på reaksjonen! :)
 
var innom tilfeldig i dag hos mamma og pappa i dag og la en bolle i ovnen deres. er spent på hvor lang tid det tar før de oppdager bollen og om de forstår det. det blir også gøy å se hvem av oss søsken de ringer først da alle er i seriøse forhold. ekstra stas er det da dette blir deres første barnebarn :D
Stilig måte å fortelle! :D Har de merket noe enda?
 
Siden jeg er så dårlig med hyperemesis, fikk hans foreldrene og søsken vite det for flere uker siden da vi omgås mye. Mine foreldre og søsken bor i en annen landsdel, og siden vi ikke skal møtes noe mer i år, tenkte vi å ramme inn et UL-bilde og pakke det inn og legge det under juletreet. Vi får jo ikke sett reaksjonen dems, men vet at et barnebarn og tantebarn er veldig velkomment, og det er dems første. Bare å krysse fingrene for at alt går bra med frøet i magen.
 
Back
Topp