Hvordan fortelle?

vi tenkte invitere til julemiddag i desember og fortelle nærmeste familie da :)

Vi også har tenkt litt på det. Eventuelt henge UL bilde på kjøleskapet og late som ingen ting :D
 
Tenkte å lime inn et ul bilde på julekortet sammen med søskenene Hvis vi greier å skjule det til det
 
Tenkte å lime inn et ul bilde på julekortet sammen med søskenene Hvis vi greier å skjule det til det

Så koselig! :) Jeg er også spent på om jeg klarer å skjule det.. Mange familiemiddager utover og ikke minst 3 julebord.. :D
 
IMG_0183.PNG Vi har fortalt nær familie :) har også bestilt t skjorte til mini med tekst for når vi skal fortelle flere det :)
 
Jeg gruer meg faktisk til å fortelle, for det første var ikke dette planlagt. Alle vet at vi har vært super sliten. Minste hadde kolikk 6mnd og eldste har et ekstremt høyt aktivitetsnivå.. Men vi har alltid hatt lyst åå tre barn så vi tok utfordringen. Blir kjempe mye arbeid. 22mnd mellom 1og 2 og da 20mnd mellom 2 og 3. Tror vi drøyer det så lenge som mulig med å fortelle. :nailbiting:
 
Jeg gruer meg faktisk til å fortelle, for det første var ikke dette planlagt. Alle vet at vi har vært super sliten. Minste hadde kolikk 6mnd og eldste har et ekstremt høyt aktivitetsnivå.. Men vi har alltid hatt lyst åå tre barn så vi tok utfordringen. Blir kjempe mye arbeid. 22mnd mellom 1og 2 og da 20mnd mellom 2 og 3. Tror vi drøyer det så lenge som mulig med å fortelle. :nailbiting:
Aj, kolikk i hele 6 mnd.. Jeg hadde dødd! Det varte 4 mnd her, og jeg syns det var 1 mnd for mye... :yuck: De sier jo at overgangen er enklere fra 2 til 3 enn fra 1 til 2. Så du får trøste deg med det :)
 
Er litt usikker, men vi må pønske på noe gøy både til den kommende storebroren, og til besteforeldrene og tanter og onkler :p
Jeg tenkte litt på vin med selvlaget etikett, samboeren foreslo at vi gav dem et tall, også må de gruble på va tallet kan stå for :p
Vi får se når vi nærmer oss, men vi blir ikke å vente til uke 12 før vi deler med de nærmeste.
 
Er litt usikker, men vi må pønske på noe gøy både til den kommende storebroren, og til besteforeldrene og tanter og onkler :p
Jeg tenkte litt på vin med selvlaget etikett, samboeren foreslo at vi gav dem et tall, også må de gruble på va tallet kan stå for :p
Vi får se når vi nærmer oss, men vi blir ikke å vente til uke 12 før vi deler med de nærmeste.
 
Aj, kolikk i hele 6 mnd.. Jeg hadde dødd! Det varte 4 mnd her, og jeg syns det var 1 mnd for mye... :yuck: De sier jo at overgangen er enklere fra 2 til 3 enn fra 1 til 2. Så du får trøste deg med det :)
Ja det håper jeg:)får vi en kolikk unge til så lager vi tydligvis kolikkbarn, hehe første mann hadde det i 3mnd.
 
Ja det håper jeg:)får vi en kolikk unge til så lager vi tydligvis kolikkbarn, hehe første mann hadde det i 3mnd.
Håper ikke vi får kolikk igjen. Det er så fælt :(
 
Vi har sagt det til familie og aller nærmeste, bare rett ut. Men nå har de aller nærmeste uansett visst om at vi skulle prøve i høst, så det var ikke noen stor overraskelse :)
 
Pappaen min har bursdag i desember og blir 50 år, tenkte å gi han gave (det som er tenkt utenom) og pakke det inn i en boks-lignende sak, og under gaven, skal jeg legge en lapp det står "P.S.. I juni blir du bestefar igjen :) " ikke helt klart å finne ut akkurat hvordan ting skal være, men klaffa så fint med at jeg er 12 uker 2 dager etter bursdagen hans, så morsomt å finne på noe morsomt :)
 
Dobbelpost
 
Det blir vel bare at vi forteller det en dag på helt vanlig måte
 
Håper ikke vi får kolikk igjen. Det er så fælt :(
Ja, det hadde vært deilig å fått en baby som var "normal" det må jo være natt og dag. Problemet med yngstemann var at han heller ikke sov mer enn 15 min av gangen sov gjennom hele døgnet. Og da gjerne 2-3 t mellom hver dupp:( vi får begge krysse alt vi har og håpe vi slipper unna denne gangen :)
 
Tenkte å lime inn et ul bilde på julekortet sammen med søskenene Hvis vi greier å skjule det til det
Jeg hadde også lurt på å gjøre det. Eller bare skrive det, se hvor mange som faktisk leser :knegg:
 
til foreldrene mine tenker jeg å gi pappa en bestefarkopp til farsdag... til resten av familien (onkler, tanter osv )skal vi ta julebilde og sende til alle (usikker på motivet enda) men der vi røper av vi skal bli en liten familien på 3.
 
Aner ikke :eek: Mine foreldre blir nok ikke happy - de er ikke så gode på å glede seg på andres vegne. Mine søsken og hans familie kommer til å bli kjempeglade, men usikker på hvordan vi skal fortelle det:)
 
Back
Topp