Hvordan fordeler dere permisjonen?

Jeg mistet jobben nå under covid og dermed foreldrepenger rett så her blir nå jeg hjemme ett år og han tar ut alt men fordelt utover noen år. Jeg er fulltidsstudent også så det passer oss best.

hadde jeg vært i full jobb hadde nok jeg tatt alt, han hadde delt sine 15 uker utover og keg hadde hatt ulønnet. Han hater å gå hjemme med unger xD elsker å være emd de ellers altså :p
 
Uff. Dette vil jeg ikke begynne å tenke på enda. Vi har begge begynt i nye jobber de siste månedene. Så får tenke litt mer senere :smiley-ashamed004
 
Hvis det er kun et opptak i året i min kommune, er vel ikke sjansen stor for desemberbarn og barnehage??
 
Eg skal ikkje ta ut noko, siden eg jobber heimantifra (berre eingangsstønad), så får me sjå korleis pappen gjer det, han får velge sjølv om han vil ta alt, deltid over tid slik som før eller berre litt :) før har eg studert, så då har han tatt alt på deltid og dermed jobba berre 45% i 2,5år! :happy:
 
Er det noen som har erfaring med å endre fordeling etter fødsel? Problemfritt?
 
Er det noen som har erfaring med å endre fordeling etter fødsel? Problemfritt?
Har ikke endret fordelingen,men mannen min har endret på sin permisjon flere ganger,utsatt og hatt gradert osv helt uten problem. Enkel søknad på nav.no
 
Jeg tar brorparten og han tar bare den perioden han må, var det 15-16 uker tro? 100% lønn. Kombinert med ferie klarer vi å dra det ut til Desember neste år. Så får vi satse på at vi får barnehageplass eller at besteforeldre kan hjelpe litt før nyttår :)
 
Back
Topp