Hvordan er formen din nå, og hvor langt er du på vei?

15+4 kvalm til tider, svimmel, mye hodepine og har brukket noe i begge føttene, så føler meg litt hjelpesløs for tiden

Uff da :( Hva har skjedd med føttene? Som om ikke det var nok med det andre....
 
Uff da :( Hva har skjedd med føttene? Som om ikke det var nok med det andre....
Passet stallen vi har jentungens ponni på i helga, så ble ene hesten skremt av noe når jeg sto å skulle ta på han grime for å leie han inn, så han steilet og landet med begge bena sine på føttene mine :/ Veldig hendig uhell, snilleste hesten på stallen sånn egentlig, nen hjelper så lite det
 
Passet stallen vi har jentungens ponni på i helga, så ble ene hesten skremt av noe når jeg sto å skulle ta på han grime for å leie han inn, så han steilet og landet med begge bena sine på føttene mine :/ Veldig hendig uhell, snilleste hesten på stallen sånn egentlig, nen hjelper så lite det

Nei og nei :( Snakk om uflaks :( Hørtes kjempe vondt ut.
 
18+6 og fortsatt i fin form :D
Har totalt hatt noen dager til nå i svangerskapet hvor jeg har vært trøtt og sliten, men det er over nå føles det ut som :)
 
Har vært så trøtt i de siste dagene. Var på jobb i dag, ble uvell og måtte bare dra hjem [emoji20]
17+6
 
Føler betryggende å høre at ikke alle har det supert i andre trimester. «Alle» har liksom fortalt meg at dette er de gode månedene..
Hodepinen min vil ikke gå over helt [emoji53] Håper den gir seg snart!
 
Føler betryggende å høre at ikke alle har det supert i andre trimester. «Alle» har liksom fortalt meg at dette er de gode månedene..
Hodepinen min vil ikke gå over helt [emoji53] Håper den gir seg snart!

Samme her. Andre trimester startet veldig bra. Nå har jeg konstant vondt i hodet igjen.
 
I fare for å jinxe her, så må jeg si at formen er helt fantastisk idag. Jeg har overskudd til husarbeid og føler meg i noenlunde fin form:)
 
Så utrolig deilig :) Nyt :)

Det kan jeg love deg jeg gjør:) Bare det å ikke ligge rett ut på sofaen eller i sengen, det er en ren fornøyelse det i seg selv;)
 
Hehe... Ser den :) Alt som gjør at man føler seg mer som seg selv er magisk :)
Ja, absolutt[emoji4] Deilig å bare kunne føle seg litt mer normal igjen, håper det varer mer enn noen timer[emoji85] men, Men. Får nyte det enn så lenge uansett. Hadde tilogmed overskudd til å bestiller meg svangerskapsdagbok. Hatt den med alle de 3 andre, Så må jo nesten det denne gangen også[emoji8] fortsatt vondt i hodet?[emoji19] Screenshot_20180330-221350.jpg
 
Ja, absolutt[emoji4] Deilig å bare kunne føle seg litt mer normal igjen, håper det varer mer enn noen timer[emoji85] men, Men. Får nyte det enn så lenge uansett. Hadde tilogmed overskudd til å bestiller meg svangerskapsdagbok. Hatt den med alle de 3 andre, Så må jo nesten det denne gangen også[emoji8] fortsatt vondt i hodet?[emoji19] Vis vedlegget 261562

Bare å glede seg til boken kommer da :)

Her er hodet fortsatt pyton :( Håper det går seg til snart.
 
Bare å glede seg til boken kommer da :)

Her er hodet fortsatt pyton :( Håper det går seg til snart.
Ja, blir koselig å skrive i boken hver uke[emoji4] Uff, får vondt av deg. Den hodepinen er så innmari intens og slitsom. Blir jo helt slått ut av den, akkurat som kvalmen[emoji19] Håper den lettet snart og holder seg borte etter det[emoji177]
 
Ja, blir koselig å skrive i boken hver uke[emoji4] Uff, får vondt av deg. Den hodepinen er så innmari intens og slitsom. Blir jo helt slått ut av den, akkurat som kvalmen[emoji19] Håper den lettet snart og holder seg borte etter det[emoji177]

Det kan jeg tenke meg blir koselig :)

Ja, kvalme og hodepine slår en ut ca på samme måte.

Takk takk :love7
 
Jinxet det visst i forrige post.. Er 19 nå og har blitt dødstrøtt igjen, i tillegg har jeg begynt å få veldig vondt i halebeinet Legen sa det kunne være påbegynnende bekkenløsning, men håper virkelig ikke det! Noen med erfaring her? Noe man kan gjøre som faktisk hjelper?
 
Jinxet det visst i forrige post.. Er 19 nå og har blitt dødstrøtt igjen, i tillegg har jeg begynt å få veldig vondt i halebeinet Legen sa det kunne være påbegynnende bekkenløsning, men håper virkelig ikke det! Noen med erfaring her? Noe man kan gjøre som faktisk hjelper?

Uff, så kjipt.

Min erfaring m bekkenløsning er egentlig at ikke det er så mye som hjelper. Men man kan delvis holde det i sjakk. Noen får hjelp ved å gå til fysio. Det har ikke fungert på meg tidligere.

Små triks: sove med pute mellom bena, gå ut av sengen med bena samlet, sette seg ut/inn av bil med bena samlet.
 
Uff, så kjipt.

Min erfaring m bekkenløsning er egentlig at ikke det er så mye som hjelper. Men man kan delvis holde det i sjakk. Noen får hjelp ved å gå til fysio. Det har ikke fungert på meg tidligere.

Små triks: sove med pute mellom bena, gå ut av sengen med bena samlet, sette seg ut/inn av bil med bena samlet.

Takk for svar! Gjorde du øvelser?
 
Back
Topp