Hvordan er formen din nå, og hvor langt er du på vei?

15+3, og formen er veldig mye bedre :) Varmen gjør at jeg sover dårlig og blir sliten, men alt i alt så er formen såååå mye bedre enn tidligere. Lykke!
 
17+2 formen er grei annet enn at det er vanvittig varmt varmen gir meg lite energi, men bare jeg slipper kvalmen er jeg fornøyd
 
Er blitt så plaget av hodepine. [emoji53] Hodet føles som bomull og blikket svimler litt. Er blitt et problem på jobb når jeg ikke får konsentrert meg ordentlig..
Håper det går over, men kjenner det ulmer selv nå i helgen.
 
Er blitt så plaget av hodepine. [emoji53] Hodet føles som bomull og blikket svimler litt. Er blitt et problem på jobb når jeg ikke får konsentrert meg ordentlig..
Håper det går over, men kjenner det ulmer selv nå i helgen.


Er det veldig varmt der hvor du er og? For varmen har definitivt mye å si....
 
Er det veldig varmt der hvor du er og? For varmen har definitivt mye å si....

Nei dessverre. Her er det 7 grader og regn, så kan ikke skylde på varmen heller..
Håper det går bedre denne jobbuka, har kjent det i helgen også, men ikke like ille som på hverdagene med jobb.
 
Nei dessverre. Her er det 7 grader og regn, så kan ikke skylde på varmen heller..
Håper det går bedre denne jobbuka, har kjent det i helgen også, men ikke like ille som på hverdagene med jobb.

Uff :( Krysser fingrene for at denne uken blir bedre.
 
Formen skifter en del. Har fortsatt ikke den samme energien som før. Jeg orker svært lite og blir fort sliten. Kommer nok av anemi og jernmangel. Har ennå kvalme til tider og plaget av hodepine, Men det blir da bedre[emoji4]
 
Formen skifter en del. Har fortsatt ikke den samme energien som før. Jeg orker svært lite og blir fort sliten. Kommer nok av anemi og jernmangel. Har ennå kvalme til tider og plaget av hodepine, Men det blir da bedre[emoji4]

Uff :( Håper det går seg til. Her har ekstremhodepinen kommet tilbake :(
 
Uff :( Håper det går seg til. Her har ekstremhodepinen kommet tilbake :(
Nei, æsj altså[emoji45] [emoji54] Har den møllen kommet tilbake igjen?[emoji20] er så ubehagelig med hodepine. Sliter med det selv. Er som migrene...
 
Nei, æsj altså[emoji45] [emoji54] Har den møllen kommet tilbake igjen?[emoji20] er så ubehagelig med hodepine. Sliter med det selv. Er som migrene...

Det er akkurat samme her. Som migrene.... Blir helt slått ut. Tenkte kanskje det var varmen, men det er like ille i dag.
Det er noe dritt m disse plagene våre :wacky:
 
Det er akkurat samme her. Som migrene.... Blir helt slått ut. Tenkte kanskje det var varmen, men det er like ille i dag.
Det er noe dritt m disse plagene våre :wacky:
Kan nok komme av det økte progesteronet, så godt mulig det er hormonelt betinget, men er fortsatt like ubehagelig fordet om[emoji19] [emoji22] ødelegger jo formen. Og orker ingenting pga bankingen i hodet.
 
Kan nok komme av det økte progesteronet, så godt mulig det er hormonelt betinget, men er fortsatt like ubehagelig fordet om[emoji19] [emoji22] ødelegger jo formen. Og orker ingenting pga bankingen i hodet.

Det er sikkert hormoner ja.... :( Det ødelegger virkelig formen.
 
17+2 og formen er ganske fin! :)
Men blir utrolig fort sliten/anpusten.. og denne varmen har ikke gjort det bedre. (klager ikke asså!)
 
17+2 og formen er ganske fin! :)
Men blir utrolig fort sliten/anpusten.. og denne varmen har ikke gjort det bedre. (klager ikke asså!)

Ekstremt andpusten her og :hilarious: Må hente luft flere ganger iløpet av en samtale :wacky:
 
Det er sikkert hormoner ja.... :( Det ødelegger virkelig formen.
Håper det går over snart og vi blir fiiine i formen og mye energi[emoji175] [emoji10] [emoji8]
 
Har vært veldig trøtt etter forrige helg. Det var noe hele tiden forrige helg, og blir det denne helgen også. [emoji23][emoji42] Skal sies at jeg gruer meg litt. [emoji28]
 
15+4 kvalm til tider, svimmel, mye hodepine og har brukket noe i begge føttene, så føler meg litt hjelpesløs for tiden
 
Back
Topp