Hvordan er formen din nå, og hvor langt er du på vei?

Jinxet det visst i forrige post.. Er 19 nå og har blitt dødstrøtt igjen, i tillegg har jeg begynt å få veldig vondt i halebeinet Legen sa det kunne være påbegynnende bekkenløsning, men håper virkelig ikke det! Noen med erfaring her? Noe man kan gjøre som faktisk hjelper?

For meg hjelper det litt å bruke stor ball.. altså sitte på ballen og vippe bekkenet fra side til side og frem og tilbake. Ellers korte skritt, unngå tunge løft, unngå å spre beina (bokstavelig talt).. kan også være en bekkenlåsning - og da kan det hjelpe å gå til en manuellterapeut å få hjelp til å lirke det på plass..
 
Formen min er fantastisk sammenlignet med forrige svangerskap!! Til tross for noe tretthet og begynnende bekkenløsning er jeg i himmelen når jeg ser hvordan jeg hadde det sist.. jeg er i jobb 100% - jippi

17+2
 
For meg hjelper det litt å bruke stor ball.. altså sitte på ballen og vippe bekkenet fra side til side og frem og tilbake. Ellers korte skritt, unngå tunge løft, unngå å spre beina (bokstavelig talt).. kan også være en bekkenlåsning - og da kan det hjelpe å gå til en manuellterapeut å få hjelp til å lirke det på plass..
Tusen takk for tips! Har gått til kiropraktor nå og fått noen øvelser før videre oppfølging neste uke :) Krysser fingrene for at det hjelper en del, men alle tips taes imot med stor takk :gen014:gen053
 
20 uker og fortsatt inn og ut av føden for væskepåfyll da kroppen ikke holder på noen verdens ting. Håper virkelig det roer seg snart
 
Ja er inne 4 dager i uken for væskepåfyll, går heldigvis ikke like fort ned i vekt nå, men med nr 1 var jeg ikke inne for væskepåfyll etter uke 18, så håper virkelig det roer seg snart her også- takk:love7 håper jeg snart kan føle meg litt ovenpå igjen, det tærer jo på psyken også og bli så «isolert».
 
18+1 i dag. Første dag på jobb på en stund, og helt ny jobb. Bekkenet er helt ødelagt, og kjempe sliten :wacky:
 
18+1 i dag. Første dag på jobb på en stund, og helt ny jobb. Bekkenet er helt ødelagt, og kjempe sliten :wacky:

Stakkars:( Vært litt av en dag for deg...
 
Formen begynner å komme seg, nå venter jeg bare på at kreftene mine skal bli som før;) Er så sliten. Savner all energien min:smiley-angelic002
 
Bra formen kommer seg :) Krefter og energi, veeeel det er vel oppskrytt? ;)

Jau, har jaggu meg venta lenge på den formen min nå, synes i grunn vi er en del som var lenge skralle innpå her! Hahaha, er nok ganske så oppskrytt og usannsynlig når man er preggy, ja:D meeen, må si jeg blir glad om jeg får halvparten av den energien jeg har til vanlig:cool05
 
Jau, har jaggu meg venta lenge på den formen min nå, synes i grunn vi er en del som var lenge skralle innpå her! Hahaha, er nok ganske så oppskrytt og usannsynlig når man er preggy, ja:D meeen, må si jeg blir glad om jeg får halvparten av den energien jeg har til vanlig:cool05

Såååå enig :dance008
 
Såååå enig :dance008

Jaaa, vi tar det vi får, si:D Alt er bedre enn ingen energi:happy112:happy119 Hva var det du ikke likte med innlegget mitt? Du wota meg negativt?
 
17+5 og formen er ganske fin. Håper det fortsetter slik en stund.
 
Back
Topp