Hvordan er formen din nå, og hvor langt er du på vei?

16 uker å formen er blitt veldig bra(utenom bekkenløsning). Eneste jeg kan klage på(utenom bekkenløsningen[emoji23]) så er jeg utrolig grinete.... ååååh guu det irreterer meg

Hehehe... God form er tipp topp :)

Det er fælt å kjenne på hvor grinete man er og ikke klare å gjøre noe med det :hilarious: Stakkars våre nærmeste :hilarious:
 
Formen har vært veldig fin her ettpar dager. Kvalmen gir seg relativt fort etter jeg spiser også, og det er deilig! Har begynt å fått trent litt med en veldig kjekk app jeg har fått hentet meg [emoji16][emoji16] Har fått tilrettelagt så jeg kan komme litt seinere på jobb og litt mindre arbeidsmengde. Merker det litt i rygg men ellers alt veldig bra. Kan ikke klage [emoji7]
Vi sjøsatte båten for ett par dager siden og har bare kost meg veldig i helgen med familie, kjæreste og fisking på sjøen [emoji16][emoji570]
 
Formen er så som så. Men har slitt mye med migrene de siste ukene og kaster opp pga det. Er nå 14+2, så håper formen kommer seg snart!
 
Formen har vært veldig fin her ettpar dager. Kvalmen gir seg relativt fort etter jeg spiser også, og det er deilig! Har begynt å fått trent litt med en veldig kjekk app jeg har fått hentet meg [emoji16][emoji16] Har fått tilrettelagt så jeg kan komme litt seinere på jobb og litt mindre arbeidsmengde. Merker det litt i rygg men ellers alt veldig bra. Kan ikke klage [emoji7]
Vi sjøsatte båten for ett par dager siden og har bare kost meg veldig i helgen med familie, kjæreste og fisking på sjøen [emoji16][emoji570]

Høres nydelig ut :)
 
Formen har vært veldig fin her ettpar dager. Kvalmen gir seg relativt fort etter jeg spiser også, og det er deilig! Har begynt å fått trent litt med en veldig kjekk app jeg har fått hentet meg [emoji16][emoji16] Har fått tilrettelagt så jeg kan komme litt seinere på jobb og litt mindre arbeidsmengde. Merker det litt i rygg men ellers alt veldig bra. Kan ikke klage [emoji7]
Vi sjøsatte båten for ett par dager siden og har bare kost meg veldig i helgen med familie, kjæreste og fisking på sjøen [emoji16][emoji570]
Whoop whoop for godformen[emoji16] [emoji119] [emoji106] [emoji7] [emoji4] [emoji2] [emoji11]
 
Kan bare bli bedre nå ;) Par dager før uke 15, så snudde det for meg. (Foreløpig hvettfall :hilarious:)
Så godt å høre du endelig er i god form og føler deg som mer deg selv igjen[emoji119] [emoji119] [emoji119] [emoji177] [emoji2] Haha, håper jeg er like heldig som deg[emoji11] [emoji85]
 
Takk :) Jeg har trua på at det snur for deg og :) Things van only Get better :D (Håper vi)
Haha, ja får fader ikke blitt verre[emoji85] [emoji11] så kan da kun bli bedre[emoji23] [emoji119] [emoji8] Hatt en god dag idag, så håper det er begynt å snu allerede[emoji106]
 
15+4 idag, og vært i super form den siste uken! Ikke vært kvalm på ca 2 uker ... men merker jeg fort blir sliten om dagen
Herlig med super form[emoji119] [emoji119] [emoji119] [emoji119] [emoji16] [emoji16] [emoji16] [emoji8] [emoji8] [emoji8] [emoji173] [emoji173] [emoji173]
 
Back
Topp