Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja denne har jeg sett og, men ikke kjøpt den Da skal den prøves heheI tilegg til den ene yougurtpk. du la ut fompen fant jeg denne på butikken i dag.
Veslegutt slukte den her i sted hihi
Vis vedlegget 61427
Den var virkelig nommenom
Ja denne har jeg sett og, men ikke kjøpt den Da skal den prøves hehe
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Ja,den er jo holdbar til november (ihvertfall den jeg kjøpte ) Så da kan den bare stå å vente i skapet noen mndr til.. Det er vel mye som ikke er så farlig å gi selv mtp alder,men når det er anbefalt så får man liksom holde seg til det,og ikke kjøre eget løp! Hehe.. Men det endrer seg gjennom årene..
Sent from my iPhone using BV Forum
Hwr har hun fått en hel, eller nesten har ikke reagert. Helt ærlig så er jeg ikke såå nøye der Fått smake 8 mnd glass og hun står 6 mnd i et land og 10 i et annet.. høres bare rart ut
Ja ikke sant Hehe.. ja hu likte 8 mnd glasset veeeldig godt, så smakte sikkert litt mer hihi..Jeg er veldig enig med deg.. om dem kan brukes fra 6 mnd i et av nabolanda..så kan den nok brukes her å og sånn som middagsglass er jo bare tilsatt bitte bitte litt mer krydder og er større biter i
Ja ikke sant Hehe.. ja hu likte 8 mnd glasset veeeldig godt, så smakte sikkert litt mer hihi..
Her får mini mer 8 mnd glass enn 6 mnd glass, og det har ikke vært noe problem. Og jeg spurte hs om hvorfor forskjellige produkter var anbefalt for forskjellige aldre her og i Sverige, og det visste hun ikke. Men smilte og sa, barna i Sverige er like friske og raske som her i NorgeHwr har hun fått en hel, eller nesten har ikke reagert. Helt ærlig så er jeg ikke såå nøye der Fått smake 8 mnd glass og hun står 6 mnd i et land og 10 i et annet.. høres bare rart ut
Hehe ja ikke sant merkelig syns jeg altså.. ja jeg er ikke vwldig nøye med de alders grensene på ting, og føler mwg ikke som noe fæling av den grunn hihi.. vesla her har ikke reagert på noe mat, foruten om risgrøt, det blir hun forstoppet av! så går mest i hirse her.. sku prøvd havregrøt men redd for åssen virkning det har på magen. blir de harde av det tro?Her får mini mer 8 mnd glass enn 6 mnd glass, og det har ikke vært noe problem. Og jeg spurte hs om hvorfor forskjellige produkter var anbefalt for forskjellige aldre her og i Sverige, og det visste hun ikke. Men smilte og sa, barna i Sverige er like friske og raske som her i Norge
Så jeg er enig med deg, det er bare å la de smake, det har alle mine fått
Og de har ingen allergi eller lignende
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Jeg tenker det er best og prøve seg frem, jeg er veldig avslappet når det kommer til denne smakingen/spisingenHehe ja ikke sant merkelig syns jeg altså.. ja jeg er ikke vwldig nøye med de alders grensene på ting, og føler mwg ikke som noe fæling av den grunn hihi.. vesla her har ikke reagert på noe mat, foruten om risgrøt, det blir hun forstoppet av! så går mest i hirse her.. sku prøvd havregrøt men redd for åssen virkning det har på magen. blir de harde av det tro?